Gå til innhold

Noen fra Bergen med termin i januar 2010?


gudlet2010

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann.

 

Bor i Bergen jeg også, har termin 6 januar. Vil bare si at jeg skal treffe andre gravide på onsdag kl 18. ved den blå steinen. Dere er velkomne.

 

Hilsen

Rosita 33+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Så kjekt med gravide bergensere :) Her er terminen satt til 17.januar. Dette er førstemann (eller mann blir litt feil siden vi ikke vet kjønn :) så alt er nytt og spennende, og jeg må si at jeg virkelig nyter å være gravid. Hva med dere? Første barn eller er det en ny lillesøster/bror som kommer?

 

Jeg skal nå på onsdag, forresten, og håper å se dere der også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

 

Jeg har termin 25 januar og Helene skal få en lillebror... Vi gleder oss masse..

 

Men GRUER meg til fødselen, ikke for at det er vondt ,men det at far bare får være der 3 timer for dagen, søsken og familie får ikke komme på besøk.. Så har jeg lest at de kanskje far ikke får være med under fødselen heller nå... ( Gode grunner til å føde hjemme.. hehe..)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har også termin 4. januar og bor i Bergen :) venter en jente som forhåpentligvis kommer i januar og ikke midt i juletiden! Kanskje vi sees på KK? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 15. januar :) Var på treffet i går. Det var kjempekoselig.:) Håper det kan gjentaes. :D

 

Venter nr to, og jenten min fra før gleder seg veldig til å bli storesøster. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...