Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 I fengsel oppholder du deg mesteparten av tiden i en celle på 3x4m. På jobb oppholder du deg mesteparten av tiden i et rom på 3x2m. I fengsel får du 3 måltider om dagen. På jobb får du en pause til ett måltid, og det må du betale selv. I fengsel får du kortere straff om du oppfører deg bra. På jobb blir du belønnet med mer arbeid dersom du gjør en god jobb. I fengsel låser vaktene opp og igjen alle dørene. På jobb må du selv bære rundt på et kort for å låse opp alle dørene. I fengsel kan du se på TV og spille spill. På jobb får du fyken om du ser på TV og spiller spill. I fengsel har du ditt eget toalett. På jobb må du dele med en idiot som pisser på setet. I fengsel kan din familie komme på besøk. På jobb får du ikke engang prate med din familie. I fengsel er alle kostnader tatt hånd om av skattebetalerne, ingen jobb er nødvendig. På jobb må du selv betale for å komme til og fra jobben, for så å betale skatt til alle innsatte. I fengsel må du leve med sadistiske fangevoktere. På jobb kalles de sjefer. Ha en fin dag på jobben!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Beklager å si det, men du er en idiot. Vet du noe som helst om hva det innebærer psykisk å være innelåst og umyndiggjort i årevis? Det å sitte i fengsel er forjævlig (kjenner en som satt i flere år, og han sliter veldig med det enda) for de fleste. Man blir ikke fysisk mishandlet (heldigvis!), men psykisk er det knalltøft!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Da bør man vel la være å gjøre ting som fører til at man blir sittende i fengsel i årevis da...
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Selvsagt. Jeg sier bare at det ikke er noen ferie, men en knalltøff psykisk påkjenning. Før man får møte familien, må man forresten kle av seg for vokterne og få en finger opp i ræva. Samme etterpå. Ikke veldig kosepreget, nei!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Huff, du må ha en kjipen jobb og et bedritent liv når du er misunnelig på dem som sitter i fengsel
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 Himmel, her skal det ikke være lett og komme med litt humoristiske betrakninger. Syntes den var morsom jeg HI.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 Kjempe morsom HI.. Er det mulig sier jeg bare.. humor
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #9 Skrevet 11. november 2009 Det der var så dumt at det ikke var morsomt en gang.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #10 Skrevet 11. november 2009 For et idiotisk svar 15.01. Som om det er noe synd på de som sitter i fengsel. OMFG, går det ann og bli dummere?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #11 Skrevet 11. november 2009 For noen idioter dere er! Jeg synes den var morsom, jeg
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #12 Skrevet 11. november 2009 Hehe, jeg synes den var litt morsom Godt at ikke alle er så kjedelige og selvhøytidelige her inne
Lilleleen Skrevet 11. november 2009 #14 Skrevet 11. november 2009 Hahahaha Syntes den var ganske morsom jeg )
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #16 Skrevet 11. november 2009 Ironi og humor kaller vi dette:) Synes det var artig jeg da.
Gjest Skrevet 11. november 2009 #17 Skrevet 11. november 2009 Hehehe.. du må jo ha en litt småtrist jobb Hi^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå