Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 ....hva er greit å skrive som status, da? Ikke god morgen eller god kveld, ikke om sykdom, ikke om husarbeid, ikke trening, ikke mat, ikke hva man måtte være glad for eller hva man gjør, for ingen har interesse av det...hva pleier dere å skrive når dere oppdaterer statusen, dere som lar dere irritere over alle de ovennevnte statusene?
Kleint Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Jeg irriterer meg kun over de som er så hemmelighetsfulle, som skriver a og ikke b. Og higer etter oppmerksomhet. Der de vil at alle skal kommentere statusen, men hva de gruer seg for, hva de gleder seg til, hvorfor dette er den verste dagen i deres liv osv, det kan de ikke si. Mye rare folk:) Stort sett alle andre statuser synes jeg bare er koselig:)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 det er vel ingen som syns du ikke kan skrive noe om noen av delene, men maaaange svarte og de svarte forskjellig. jeg syns det er knakende interessant når noen gjør husarbeid, men en annen anonym gjør ikke det. hun liker kansje å lese hva dag det er eller om helga er over... ingen liker vel ingenting. eller alle liker vel noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå