Gå til innhold

det irriterer meg grenseløst

Anbefalte innlegg

Skrevet

når noen svarer i en tråd (eller stiller spørsmål)

bruker tid på det du eller noen andre lurer på..

OG SÅ ER DET NOEN MØKKAKJERRINGER SOM MÅ RETTE PÅ SKRIVEFEIL

start som norsklærer og la dib være i fred.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo bare å overse det, så gir de seg nok:) De skriver det vel for å få oppmerksomhet, og det får de jo.

Skrevet

Skriv riktig så slipper du å irritere deg over at folk retter på deg når du skriver feil

Skrevet

Det er vel bare fint å få hjelp til å forbedre språket sitt.

Skrevet

Det er meget viktig å kunne skrive korrekt.. tenk

Skrevet

Å bli mind på skriveproblemer for kvert innlegg så bler skreve e ikje akkuratt så kjekt.

Spesielt ikje me lese å srivevanskår.

Heldivis e dår retteprogrammer når d ska skrivas mar formelle ting!

Dette e ei babblesia på nett! Fålk bør få utrykka seg sånn de vill, uden å bli raga ner på!!!!!

Skrevet

14.53 du burde virkelig komme deg på et norskkurs, for det der skjønte ikke jeg en dritt av!

Skrevet

Er det ikke like viktig å skrive korrekt selv om dette er et uformelt forum?

Det har noe med hvilke signaler du sender. Du virker ikke smart med masse skrivefeil. Ja jeg vet at det er mange med dysleksi som ikke kan noe for det, men alle har vel retteprogram på datamaskinen sin? Litt jobb må du gidde å legge i rettskriving. Du blir ikke tatt seriøs med masse skrivefeil

Skrevet

Jeg irriterer meg grenseløst over elendig skrevne innlegg! Mye lettere å lese hvis grammatikken er i orden, det finnes avsnitt og riktig tegnsetting.

F.eks innlegget som er på siden nå ang "håpløs venninne". Dritlangt innlegg, men HI får faktisk mange svar fordi FOLK FORSTÅR HVA HUN SKRIVER! Meget viktig det, ser du.

Skrevet

jeg skriver ikke feil!

det er dialekt...

HI

Skrevet

å då må du komma deg te øyenlegen.

ALT som stod der der var lett å forstå

Skrevet

Da er det jo feil, for dialekt er ikke et skriftspråk!

Skrevet

tenk!

kansje på en jobbsøknad, men ikke her!

Skrevet

HI

Dialekt er ikke godkjent som norsk rettskriving, og det er slitsomt å lese

Skrevet

HERREGUD!

du er mindre begavet... anonym 1504

like viktig å skrive korrekt her?????

Skrevet

Jeg SER alt som står der, men jeg gidder fortsatt ikke å prøve å tyde hva ordene betyr, og hvilken sammenheng de forskjellige ordene har med ordet før og ordet etter.

Det er rett og slett for mye jobb for meg til at jeg gidder, orker eller har lyst til å lese det.

Skrevet

Enig med 15:04. Leste innlegget hennes. Det var et godt og velskrevet innlegg!

Skrevet

Dere rakker ned på de som har skrivefeil i innleggene sine. Det kommenteres også at de ikke virker særlig smarte når det hender det blir litt kluss med bokstavene i farten. Men jeg må ærlig talt si at dere virker ikke særlig smarte selv, om det kreves absolutt korrekt rettskriving for at dere skal forstå spørsmålene/svarene som postes her.

Og du 15.04; du er vel ikke særlig smart du heller da? Siden du sannsynligvis ikke blir tatt særlig seriøs du heller? Tror de fleste skjønner at du mente seriøst, men det er jo akkurat dette du hakker på de andre for.

Kanskje du skulle kjørt innlegget ditt en runde gjennom retteprogrammet ditt selv, før du postet det?

Skjerp dere folkens!!

Skrevet

Jeg er nesten enig med 15:04 jeg. Litt skrivefeil her inne er greit men det er jo mye lettere å lese en tekst uten feil. Mangle en bokstav kalles vel bare slurv, men det er andre ting som gjør at jeg ikke gidder å lese innlegget, for eksempel skrevet på dialekt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...