Gå til innhold

Julebord-med eller uten overnatting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker jo alle de pussige julebordhistoriene som ofte fremkommer i media-har jo selv vært på noen julebord og det er jo alltid noen som ikke klarer å oppføre seg...enten pga alkohol, dype samtaler med sjefen/kollegaer eller at de hopper til køys med en kollega.

Mannen min skal ha julebord med overnatting, uten følge.

Han skal jo få dra, men kjenner at jeg ikke synes at det er noe hyggelig. Er det bare meg som tenker slik?

De folka som freaker ut på julebord er da normale folk til daglig, vil jeg tro- men mengden av alkohol gjør vel at folk flipper. Jeg tenker at det er lettere å drikke seg snydens når du vet at du ikke skal hjem og må rekke buss/taxi o.l.

Huff, nå synes dere sikkert at jeg er rar som mener dette-men jeg har hatt så mange rare tanker etter at vi fikk nr to. Går mye på at jeg føler meg lite attraktiv og sitter mye hjemme og er derfor kun i selskp med meg selv og min indre kritiske stemme som elsker å bygge meg ned.....

Har ingen grunn til å bekymre meg egentlig i fht om mannen skal finne på tull, men liker likevel ikke tanken på julebord med overnatting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

visst du stoler på mannen din bør han få lov..neste gang kan det være deg..er vel litt flaut å si at en ikke får lov av kona..spesielt visst han ikke har tabbets eg ut tidligere...visst han virkelig vill være utro kan han jo være det når som helst..jo før jo bedre..sånn sett..

Skrevet

Jeg er ennå i sjokk ettet å ha servert på diverse julebord i min ungdom.

Bevares mange nordmenn eier ikke moral!

Men ikke alle er slik, takk og lov.

Men gift/ samboer status var helt uvesentlug etter en viss promille.

Ble rett og slett flau.

Når det er sagt så er min mann på vift til stadighet. Så man kan jo ikke annet enn å stole på de.

Skrevet

Det skal min også, men det stresser meg ikke. Jeg har ingen grunn til å ikke stole på min bedre halvdel. Vi har alltid hatt overnatting uten følge på jobben min, og etter mange år i samme jobb har jeg aldri oppdaget at noen tusker rundt med andre eller drikker seg sanseløst full. Prøv å unne mannen din en natt borte, og så får vi prøve å ikke la vårt labre selvbildet etter fødsler stå i veien for partneren vår. Det er da jeg tror alt skjærer seg:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...