Gå til innhold

Er det noe dere savner i livet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg ser programmer på tv om storfamilier som bor på samme tun, hus osv, så kjenner jeg savnet av å ha storfamilie rundt meg. Jeg kunne tenkt meg å bo med mange mennesker rundt meg. Savner det å ha foreldre, tanter, onkler, søsken, masse barn rundt meg.

Har vokst opp med storfamilie og nå bor jeg på en plass der jeg kun har en svoger og svigerinne, og vi renner ikke dørene ned hos hverandre.

Så savnet etter å ha mange rundt meg er mange gang vannskelig å aksptere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Savner familie og en søndags-kjæreste;)

Skrevet

Savner å ha en solid vennegjeng rundt meg hvor vennene er venner med hverandre også, og ikke bare mange "her og der".

Og så savner jeg å ha kontroll på eget stress overfor ungene - det smeller for ofte og jeg klarer ikke ta meg inn...

Skrevet

Akkurat nå så savner jeg mest å ha familien nærmere. Av de små ønsker her i livet har jeg et som jeg gleder meg veldig til. Nemlig om ca 1,5 år når huset vår forhåpentligvis er ferdig og vi har bodd der en stund, vesla nærmer seg 2 år slik at alle ungene sover noenlunde om natten og dagene er litt enklere med større barn, og så å kunne sitte ute på balkongen vi har tegnet inn i huset om kvelden en varm forsommersdag, nyte utsikten, prate med mannen og dele en flaske deilig søt hvitvin. DET gleder jg meg til! :-)

Skrevet

Jeg savner kolleger. Føler at jeg har gått hjemme i en baby/barneverden altfor lenge nå og savner kolleger man prater om allslags med... Jeg savner også konkurranseinstinktet jeg hadde da jeg jobbet..

Jaja, det kommer visstnok alltid nye tog.

Skrevet

Jeg savner så veldig min mamma. Hun er død. Pappa bor langt oppi nord, og vi har lite kontakt.

Ingen kan erstatte en mamma.

Skrevet

Jeg vet at penger ikke vil gjøre oss lykkelige alene, men jeg vet at penger ville tatt bort en del av det negative som gjør oss ulykkelige både som par og enkeltpersoner nå.

Jeg savner penger. Utrolig overfladisk å si, men det er vel egentlig det festlige og positive i forholdet jeg savner. Alt dreier seg om penger for tiden, eller mangelen på penger da... Heldigvis er det forbigående...

Skrevet

savner utseende mitt som det var før jeg ble gravid.

savner å ha venner.

savner søvn.

savner å bety noe for andre enn familien min.

Skrevet

Jeg hadde også gjerne ønsket å ha en storfamilie rundt meg og masse barn slik at barna mine alltid hadde hatt mange lekekamerater i familien. Det hadde vært fint det! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...