Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 I alle fall hos en av "naboene" - der var adventsstjerna på plass i vinduet allerede, og jeg måtte plutselig ta en sjekk med kalendern, i mammatåka som jeg er... Men det er da vitterlig knapt midten av november, eller?
Babyønske �� Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Hehe, er du nabo med filletanta mi :-P Ho bruker å være veldig tidlig ute med sånt. Pynta juletreet i slutten av november og sånn. Og da må jo adventsstaken og stjerna være på plass i god tid før det. Jaja hver sin lyst. Ho pynta til påske omtrent før folk flest har fått ut jula også da. Huska når vi var små sånn for 20-25 år siden, da var det jo slettes ikke vanlig å pynte juletreet før lillejulaften. Da brukte ho å pynte det ca ei uke før jul. Det syns vi var merkelige greier. Også er det bare blitt tidligere og tidligere for hvert år for hennes del.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Hihi. Kjørte forbi et hus på vei opp i barnehagen i ste og de har adventstaker i stuevinduene alt. Nå skal det sies at jeg selv har hatt en sånn glasskule med julelys i fremme siden sist jul da.. Synes ikke den er spesielt julete. Knis.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2009 Har merket meg et par hus på veien til helsestasjon og valglokale som hadde adventsstaker av typen "mange små pinner med lys i toppen, pyramideformet, "moderne"" nå i sommer, så antar at disse kvalifiserer til helårslamper hos de nye nordmennene som eier husene. Men den digre papiradventsstjerna kan umulig misforstås i forhold til årstid? Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå