Gå til innhold

Oj, adventstida har visst begynt allerede!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

I alle fall hos en av "naboene" - der var adventsstjerna på plass i vinduet allerede, og jeg måtte plutselig ta en sjekk med kalendern, i mammatåka som jeg er... Men det er da vitterlig knapt midten av november, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, er du nabo med filletanta mi :-P Ho bruker å være veldig tidlig ute med sånt. Pynta juletreet i slutten av november og sånn. Og da må jo adventsstaken og stjerna være på plass i god tid før det. Jaja hver sin lyst. Ho pynta til påske omtrent før folk flest har fått ut jula også da.

 

Huska når vi var små sånn for 20-25 år siden, da var det jo slettes ikke vanlig å pynte juletreet før lillejulaften. Da brukte ho å pynte det ca ei uke før jul. Det syns vi var merkelige greier. Også er det bare blitt tidligere og tidligere for hvert år for hennes del.

Skrevet

Hihi. Kjørte forbi et hus på vei opp i barnehagen i ste og de har adventstaker i stuevinduene alt. Nå skal det sies at jeg selv har hatt en sånn glasskule med julelys i fremme siden sist jul da.. Synes ikke den er spesielt julete. Knis.

Skrevet

Har merket meg et par hus på veien til helsestasjon og valglokale som hadde adventsstaker av typen "mange små pinner med lys i toppen, pyramideformet, "moderne"" nå i sommer, så antar at disse kvalifiserer til helårslamper hos de nye nordmennene som eier husene. Men den digre papiradventsstjerna kan umulig misforstås i forhold til årstid? Hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...