Hormoner i fri flyt :-))) Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 ....skal man få bort den lukta??? Ikke alltid det går an å få klemt ut alt vannet og da blir det bare griseri. Hva gjør dere for at det ikke skal lukte så surt? Har kjøpt noen nye leker i dag,kan jo ikke bare kaste uten at det er noen i back up!
miapia Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Skylle de etter bruk. "Suge" rent vann i de og klemme ut igjen vannet. Kommer det sånn svart gugge ut kaster jeg de. Kjøper minst mulig leker med luft i.
GuttemammaX3 Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Har kasta alle leker som suger vann... De andre har jeg ofte vaska i en bøtte med litt såpe / klor-vann og en oppvaskbørste, også hevet dem i oppvaskmaskinen et par ganger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå