Gjest Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 6 uker til termin, har ikke bestilt enda (skal bestille vogn og bilstol). Ble plutselig så hektisk.... lurer på om noen har erfaring ift leveringstid derfra? Må jo bare bestille fra et annet sted om det er lang lev.tid, men er så mye billige :-)
Gjest Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Gir meg selv et dytt, i håp om noen kloke svar...
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 hva er adressen til siden?
gutt2år+prinsesse.9des.09 Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 når jeg bestillte for ca en mnd siden sa de at leveringstiden er 9 uker
Gjest Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Pingpong-online.com er adr fikk svar på mail at det var 99% sikkert at jeg ville ha det før termin, meen.. Blir vel å bestille fra en som er litt raskere. Det er jo ting som jeg er nødt å ha i hus før baby er det. Angrer på at jeg ikke gjorde det før... Noen som har tips til billig (norsk?) nettside? Skal kjøpe cabriofix m isofix og teutonia spirit s3. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå