Cleary Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Får man positiv test dersom man er gravid utenfor livmoren?
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Huff ja (vonde minner)
chill+enda en til Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 Ser at mitt svar blir overflødig, men, JA! Har du mistanke om at du er gravid utenfor livmor?
Mille** Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 Dessverre?? Hvorfor det? Er jo bra at man vet man er gravid, så man forstår hva de grusomme smertene kan være. ;o/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå