Gå til innhold

Hvilke ull anbefaler dere til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mye ull, men mye er ikke nok i disse dager. Går jo ikke i annet, så må kjøpe enda mer. Men tenkte å høre om dere er spesielt fornøyd med noe ull som er god kvalitet og ikke blir dårlig i vask?

Jeg vet veldig godt hva jeg ikke er fornøyd med!!! Men gjerne flere tips på gode ting som kanskje ikke koster skjorta heller.

Takk takk for tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sverger til Janus til guttene mine, syns at det holder seg utrolig godt!!

Skrevet

Har prøvd de fleste merker, men janus er det vi er mest fornøyd med.

Skrevet

Hvordan er de på størrelsen?

Er 90 ok for en 2 åring? Eller blir det litt knapt!!

Tenkte å bestille på nett:)

Skrevet

Her går det mest i nøstebarnklær, men det er desverre veldig dyre klær. :(

Er veldig fornøyd med, men må være forsiktig i vasken av dem. Det må man jo forøvrig må være med all ull stort sett. :))))

Skrevet

Jeg bruker 90 (body) på min yngste som blir 2 år i januar og han er veldig lang for alderen. Ulltrøyene (de med lange armer) har jeg i 100 til han og stilongsene i 90!

Skrevet

Her er ingen tvil- Mokopuna ull fra New Zealand. Deilig, tynn og kløfri ull som kan brukes både sommer og vinter. Kan faktisk også fås med solbeskyttelse i, og anbefales av New Zealands' svar på kreftforeningen.:) Sønnen min med atopisk hud har ikke reagert i det hele tatt.

Er kanskje litt dyrere enn noe av ullen vi kan få tak i, men er virkelig verdt pengene.:)

Sjekk kolleksjonen på Babyshop eller kidscare.no..

Skrevet

Devold og Janus, ingen tvil

Skrevet

Kjøpte et sett fra Nordheim på G-sport. Det var kjempe deilig og ikke altfor dyrt.

Skrevet

Jeg er fornøyd med det meste av ull, har endel forskjellige merker og merker egentlig ikke noe stor kvalitetsforskjell. Liker at det er 100% merinoull, men det er det som regel. Har også alltid brukt ullet i 2 sesonger.

Skrevet

Devold og nøstebarn sitt ull er det beste, synes jeg. Det kan brukes flere sesonger selv etter mange vask. Janus har også god kvalitet. Jeg kjøper tom og tine-ull på spar kjøp også, men dette er ikke så godt som nøstebarn. Likevel synes jeg det er greit å ha litt av hvert. Man får 3 ullgensere hos spar kjøp for samme pris som en hos nøstebarn.

Jeg kler barna i ull fra oktober til mars, så det blir noen tusener hverrt år. Men, det er verdt det,

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Joha. Har også kjøpt en del By-Torinn ull som jeg synes skiller seg sterkt ut. Utrolig myk og god, og fine farger.

Er bare ull som gjelder på denne tiden av året!

Se www.petterpia.no

Skrevet

Jeg også sverger til Joha, har prøvd flere andre merker men ender med Joha igjen og igjen.

Janus klødde min lille av. Name It har ikke kvaliteten. Har prøvd flere men husker ikke navnene i farten :)

Skrevet

Her går det i Devold og Janus...er det Janus tro? Stripete grå/rosa/blå fra bl.a Barnas Hus iallefall. Er avhengig av at det er bomull innside da snuppa har atopisk eksem. Pappaen bruker ull store deler av året siden han jobber ute, og han sverger til Devold. Utrolig behagelig og holder seg bra i vask.

Men vet noen om HVITE bodyer/strømpebukser i ull og bomull? Er relativt dyre plagg, og skulle den i magen vise seg å være gutt har jeg ikke noe videre lyst å pakke ham inn i den knall rosa fra Devold;) Kunne tenke meg nøytrale ullklær som kan gå i arv. Cubus kanskje?

Skrevet

Joha, har både hvite og hvite og beige :) Eller også marineblå - det er liksom litt greiere enn lyseblått.... har samme tankene selv. Kjøper nøytralt så den i magen å kan bruke senere :)

Skrevet

Er super fornøyd med Polarn.De er litt store i str.

Ellers bruker vi Janus og de er hvertfall store i str. Eneste jeg ikke liker med de er at bodyene ikke sitter inntil armene,de er litt vide.

Men de har masse fint:-)

Har hatt noe fra Nøstebarn,men var ikke fornøyd med noen av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...