Gå til innhold

Besøk på barsel i januar...


@nki

Anbefalte innlegg

Ringte føden på Elverum i dag og spurte om hvordan de stilte seg til besøk av søsken som er vaksinert når frøkna blir født i januar. Det var et nytt spørsmål skjønte jeg, for de ble litt usikre. Men da lurte jeg på hvordan det ville stille seg hvis jeg kunne dokumentere at barna var vaksinert. Da fikk jeg lov, så nå skal jeg vaksinere barna når de åpner for alle og få med dokumentasjon på det. For besøk av unga vil jeg ha..

En ide til dere andre også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det virkelig ikke tillatt med besøk av hvem som helst når vi har født? Jeg syns det virker helt tragisk og overdimensjonert.

Er det sånn på alle sykehus?

Jeg er jo ikke engang vaksinert selv, og jeg skal jo oppholde meg der blant alle de andre som føder samtidig og de nye babyene som kommer til verden.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange sykehus har restriksjoner på besøk på grunn av svineinfluensaen. Men jeg takker for tipset. Da skal jeg se om det er nok at vi har hatt svineriet...:) Håper det, for jeg og har lyst at storesøster skal kunne komme på besøk. Vet at her i Bergen er det sånn at far har tre timer, og da kan søsken komme og, og resten en time pr dag, men at nå er det bare far som får komme pga svineriet... Men vi har hatt det alle mann her... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =)

 

Her i haugesund har det alltid vore sånt at en kan ha hele familien på besøk noen timer i løpet av dagen.

Nå er det kun 1 person som kan komme innom gjennom hele oppholdet. Syntest dette er litt rart, for når eg var på kontroll på sykehuset her hinn dagen, ble eg sittende å vente på legen sammen med mødre med nyfødde. og eg er forkjølet... er jo ikkje vits i å lage sånne regler visst en ikkje passer bedre på=p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg godt være enig med deg i, men vet at det også på Lillehammer er det slik nå at bare FRISK far får lov å komme på besøk på barsel. Det er i grunnen greit at det er tatt restriksjoner da, det begrenser smitte- risikoen veldig mye. Men skulle gjerne hatt besøk av de andre barna mens jeg er der. Hormonene raser da, og bortimot ei uke uten dem da blir fort vanskelig.

 

Takker for tipset, skal ringe føden på Lillehammer på mandag og høre hva de sier om det der. Ungene mine er allerede vaksinert, sammen med de aller aller fleste andre i grunnskolen i kommunen her, så det er i grunnen ikke noe problem i forhold til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...