mammas skatter <3 Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 hadde en omgang i høye i går.....og en gang i mårest..... etterpå fikk e mye slim og har litt vondt neders i magen.... tegn på noe eller????? e så lei her e sitt. har så sykt vondt nedpress ,vanskelig for å gå å snu me å slikt, så tenkte kansje litt sex kunne sette ting i gang. men tror neppe d hjelp.... e nå bare 36+2 i dag så har vel lenge ijen.....
Bomsedeisi Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Kjenner meg veldig igjen i det du beskriver, jeg får i tillegg masse kynnere etter sex. Sist varte de regelmessig i mange timer før de stoppet opp. Det er vel endel av modningen, men vil ikke si at noe er på gang. Vi må nok smøre oss med litt tålmodighet (er selv 36+1). Babyen kommer når den er klar, ikke når vi er klar, desverre :-) Iallefall min erfaring, er mitt 3 svangerskap.
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Kanskje det var slimproppen din som gikk etter at dere hadde hatt sex...... Den kan gå lenge før fødselen, så det er ikke noe tegn. Skjønner du syns det er tungt på slutten. Jeg har 11 dager til termin, og orker ikke tanken på sex. Benytter bare den siste tiden til å slappe av og samle krefter til fødselen. Som hun andre sa, så kommer babyen når den er klar og dessverre ikke når vi er klare. Lykke til med ventetiden:-)
NyttHåp <3 baby nov 09 Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 tenkte også jeg skulle bruke sex nå til å få satt i gang;) men etter at jeg leste på en annen tråd her at vi måtte ha 200 KOPPER med sperm for at det skulle gjøre samme nytten som den pillen man kan få på sykehuset....ja så stakkars mann;) Tror jeg satser på å soooove frem til jenta finner på å komme. Ja, så skal jeg spise en ananas. Fikk tips om det i dag, at å spise en hel fersk ananas skulle hjelpe på modningen:)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå