sommerfe har født! Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Jeg spydde i natt (en gang) og har akkurat spydd igjen (prøvde akkurat å spise noe). Merker at kroppen verker og at jeg har feber, men ellers ingen symptomer på influensa (ikke vond hals, ikke hoste). Må jeg ta kontakt med lege, eller kan jeg la dette gå over av seg selv? Kjenner masse liv og bevegelse i magen, så det er jo bra! Er 36+4 i dag.
2tettebabyer Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Det må du vel ta en avgjørelse på selv, og hvordan du føler deg.. Om du blir værre bør du vel ta kontakt.. Det høres jo litt ut som detta svinet om du ikke har tatt vaksina da? Jeg tror jeg kanskje ville kontaktet legen, for hadde følt meg litt tryggere, men jeg er redd alt da ;-) Uansett, god bedring :-) håper du snart føler deg bedre :-)
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Ikke lenge siden jeg hadde dette heller. Kastet opp, hadde 39,5 i feber i 3 dager, og vanlig influensasymptomer + litt problemer med lungene nå jeg skulle sove. Konstant høy piping, så måtte sitte å sove mestparten av natten. Ringte legekontoret, og de sa bare at jeg skulle ta en paracet for å få ned feberen. Var omtrent like langt på vei som deg. Alt bra her nå Sparket hele tiden. Litt roligere bare når jeg ikke fikk spist noe særlig. Husk å prøve å få i deg mest mulig å drikke! Men er du bekymret så ringer du legen:) God bedring, og håper du blir fort bra igjen:)
b77h Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 jeg ville heller ringt legen en gang for mye enn for lite!
sommerfe har født! Skrevet 11. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2009 Takk for det! Allmenntilstanden min er ikke så verst, og nå har mannen kommet hjem så han kan lage istand litt å spise til meg, så får jeg prøve å få i meg masse væske. Ringer heller legen hvis det ikke er bedre i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå