Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Ønsker ingen drittkast debatt om vekt!! Men, om noen kan tipse meg om hva jeg kan kle av det som er "in" når jeg veier en del for mye, så hadde jeg blitt fornøyd!! Skal ut og bruke pengene jeg ikke har, og har ikke lyst på flere inpulskjøp....
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Nei, nei, nei! Styr unna tunika (og thights). Store mennesker blir bare enda større i en uformelig tunika. Sats på klær som er litt nærere i fasongen og som kan fremheve midjen. Man virker slankere og tar seg bedre ut når midjen kommer frem. Invester i en, eller flere, gode bh-er. En god og riktig bh har mye å si for fasong og holdning.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 * Lange smykker. Jeg har funnet et vanvittig kult smykke som når meg ned til navlen, og det har en flott, slankende effekt. Alt slik dilldall kan foresten hjelpe med å ta oppmerksomheten bort fra uønskede steder. * Fokuser på tingene du liker med kroppen din. Om du ikke har spesiellt brede skuldrer kan det være kjempefint med gensere og topper som har et ovalt snitt som viser frem skuldrene. Et lite tips er å legge litt highlighter på kravebena, da kommer de bedre frem. * Det skal ikke mye fett til før du ikke ser bra ut i tights. Tights kan være et farlig plagg å bruke, og spesiellt om du har store legger. Skal du bruke tights, så ha på deg støvletter og en topp som dekker rumpa di og vel så det. Skrekkeksemplar når det gjelder tightsbruk kan du se på ethvert kjøpesenter. * Og apropos tights, blyantbukser er i den samme kategorien. * Ikke bruk topper som slutter der du er tykkest, jeg synes det ofte er fint med vide topper som har litt innsving nedenfor rumpa, men det skal ikke så mye til før rumpa fremheves. * Du har sikkert hørt det før, men vertikale striper virker slankende. Bruk den for det det er verd. Tynne strømpebukser med søm på leggen (ala 50′ tallet) er flott, og bruker du den litt tykkere sorten, så er det fint med ribbestrikket. Og i samme slengen bør det også sies at horisontale striper har motsatt effekt.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 http://www.lanebryant.com/ Billlig og nydelig for damene med noen kilo i pluss
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Tusen takk! Bruker av og til tights, men har lang jakke og støvletter til... andre sier jeg kler det...??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå