ungmor09 Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Jeg vurderer å kjøpe meg emmaljunga sin scooter2.0.. så lurer jeg på om noen har erfaring selv eller hørt noe om den? Så lurer jeg på hvordan den er med tanke på snø og slapps?
3småtroll♥ Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Jeg har den "gamle" fra i fjor... forskjellen på den og årets (eller 2010mod) er annet utseende på hjulene, større handlekurv (i stoff- før var det i stål) og annet fotbrett. Selve vognen er helt lik.. Jeg er kjempefornøyd med vognen hittil, men har ikke prøvd den på snø og slaps. Hører andre sier den er bra på vinterføre også... Venninen min har den nye modellen og hun er like fornøyd! Eneste er at du ikke må ha for mye tyngde i kurven da den fort kan bli slapp og henge ned i bakken... Jeg kjøpte også emmaljungepose til gutten min i samme stoff og farge som vognen. Den er genial;) God og varm, fin å se på, hull til 5-punkt sele, passer perfekt i vognen og er god og lang;) Kjøpte den i Sverige og gav 650,- for den:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå