Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 i byen på lørdag å har et godt stykke hjem, meg å en venninde satt å venta på bussen da den plutselig bare kjørte forbi. satt oss i en taxi å det va en hyggeli mann som kjørte, etter 5min ville han ha kortet å jeg ga det uvitende om at det va nye regler siden sist jeg tok taxi at man måtte ha over 100kr for at det skulle funke. men han sa han kunne stoppe km tellinga å jeg kunne sette pengene på kontoen hans, full å desperat som vi va sa vi greit det. turen tok nesten en time, han satt å flørtet hele tiden, tok meg i hånda å på låret... jeg turte ikke si at jeg skulle ut til elskeren min (e singel) i frykt at han skulle kaste oss av. fått to meldinger der det står om jeg vil treffe han igjen å hvor søt jeg va å bla bla bla. Har ikke svart han. I dag fikk jeg melding " regner med du har fått lønn, du må sette inn 1600kr på min konto, ellers må jeg komme å hente dem " Har abselutt ikke råd å betale han 1600 så går rett i lomen hans, han kan vell umulig få lov å gjøre sånne ting av sjefen vell??
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 jeeez, det er mye psyko folk ute i den vide verden! Synes ikke du bør betale mannen privat! Du bør ringe sjefen hans- taxi kontoret og få ordnet regningen formelt. og ta vare på meldingen hvis han prøver å lage noe sak av det.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Det er ikke lov å gjøre sånne ting, han kan risikere å få sparken. Hadde kanskje betalt han en vanlig timeslønn jeg!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Har du lova å betale bør du gjere det!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Sing. 12.50. Men så kunne du betale på den måten som første anonym foreslo.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Hadde aldri betalt, sagt at jeg ikke kom til å betale å viss han viste seg fikk sjefen hans vite det.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 Hvor mange kilometre er det snakk om? Jeg ville ringt taxikontoret, og snakket med sjefen der, er jo ikke lov i det hele tatt. Du skal heller ikke sette penger på hans konto!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 hadde nok ikke betalt eg heller tror eg om eg skal vere 100% erlig.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #9 Skrevet 11. november 2009 Hvis du har kjørt taxi i en time kommer det nok til å koste en del, uten at jeg vet hvor mye. Flørting er jo i utgangspunktet ikke så galt. I mange situasjoner kan det være hyggelig. Om han gikk over streken her er jeg ikke sikker på, men forstår at det ble ubehagelig. Tror det lureste er å ringe taxisentralen og få ordnet opp med riktig pris med dem. Da får du gjort opp for deg på en ryddig måte. Tviler på at du kommer noen vei med å annmelde for trakasering eller noe i den dur. Hadde foresten hverken du eller veninnen din penger på kort eller kontanter? Uansett greit at dere var to.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #10 Skrevet 11. november 2009 hadde betalt han en times lønn + litt tips ikke noe mer siden det gpår rett i lommen hans, han fortener ikke 1600 på under to timers jobb!! For det e vell ikke lov å gjøre det sånn?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #11 Skrevet 11. november 2009 oioi big dilemma da, betal fyren......ikke så mye peng det e snakk om dah!!!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #12 Skrevet 11. november 2009 Ring selskapet han jobber for, og si noe sånt som: "xxxx(navn) i taxi nr XXX kjørte oss hjem natt til søndag, og jeg hadde trøbbel med kortet, og avtalte å betale ham senere. Kan dere være så snille å sende en regning? Vi kjørte fra (adresse) til (adresse) klokka sånn og sånn..." Så ordner taxi-selskapet resten, og du kan slappe helt av i forhold til ham. Ringen han eller skriver melding igjen så svarer du bare at du har tatt kontakt med taxi-sentralen for å få dem til å sende regning, så er saken ute av verden:)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #13 Skrevet 11. november 2009 Hvorfor tok du taxi hvis du ikke har penger til det uansett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå