Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Jeg trener stort sett regelmessig. Tre dager i uken. Trener da stepstyrke, spinning, stram opp osv. Går tur i en times tid med ganske høy intensivitet 4-5 dager i uken. Veier for øyeblikket rett under 90 kilo - kunne tenke meg å gå ned 10-15 kilo. Har gått ned 6 kilo siste halvåret. Fikk en liten for 10 måneder siden. Jeg spiser endel sjokolade (innimellom 100 gram om dagen - kanskje 4 dager i uken), i helgen blir det ofte mer. Spiser lite potetgull osv, men er veldig svak for sjokoladen. Synes selv jeg spiser ganske sunt matmessig, men Noen av dere som har prøvd noen av disse "slankepillene" og anbefaler noen av de? - Da i forbindelse med trening.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Kan ikke anbefale noen slankepiller, men kan anbefale at du prøver å ta krom-tabletter.. Jeg har selv hatt ett forferdelig søtsug i det siste, men etter at jeg har gått på krom i ca ei uke, så har det roet seg ned.. Føler ikke at jeg trenger den sjokoladen lenger.. Kanskje det kan hjelpe deg og?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Jeg hadde veldig god effekt. av reductil. Med trening og endring i kostholdet (null godis i uka, men spiste det jeg ville i helgene) så gikk jeg fra 85 kilo til 65 kilo på 10 uker. Holdt meg der 1,5 år nå. Sluttet på reductil etter de 3 mnd. Men de må du til legen for å få. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå