Bibappelula <3 Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Det å se premieren av "New Moon" (Twilight filmen) NESTEN blir viktigere enn å tenke på fødsel hihi Premiere 20. nov og termin 30.nov...Måååååååååååå nå den filmen!! Edward....my Edward...yummy...!
Gjest Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Så herlig å se at det er fler enn meg som har så dilla på den filmen !!! jeg har nedtelling til premieren. SKAL se den på kino !! jeg har ikke termin før i januar da.. men klarer ikke å tenke på noe annet om dagen. aner ikke hvor mange ganger jeg har sett på traileren på hjemmesiden til New Moon.. gleder meg til å se Edward når han lixom skal ut i solen.. når du ser han er i bar overkropp !! YUMMY!!! *sikle på* hihi...
cicamica Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Håper dere har tatt dere tid til å lese bøkene også, de er enda mye bedre enn filmen=)
Gjest Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 jeg har lest alle bøkene !! 2 ganger til og med hihi... hekta jeg ?? Neeeida hehe
Bibappelula <3 Skrevet 11. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2009 Har lest bøkene ja, men måtte låne de av en veninne. Får man kjøpt alle bøkene i sånn 4-pakk noen plass tro? Noen som vet? Kunne tenkt meg å lese dem igjen..
Tweak Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Er det ikke litt godt da, å la seg selv være litt fjortis igjen? De første kinobillettene til premieren her i Ålesund gikk ikke til noen fjortiser nei, de gikk til fem Twilight-hekta damer på 27! :-D Gleder meg! Er hekta på bøkene og synes ikke filmen klarte å leve opp til forventningen min, men jeg må jo se den nye likevel! Og Robert Pattison er min kjendis-crush for tiden, hi hi!
Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 hehehe...signerer denne! har også forhåndsbestilt 4. boka som kommer 16.nov...gleeeder meg! På jobb hos oss var det en dame på nærmere 40 som anbefalte filmen for meg første gang he,he, deilig å være litt fjortis!!!!
barney Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 Ha, ha - jeg er 34, men kjenner meg godt igjen her!!!
NormaJean Skrevet 11. november 2009 #9 Skrevet 11. november 2009 hehe, skjønner den fjortisfølelsen altså Gleder meg veldig til New Moon! , Robert.......mmmmmm , hihi
<3 Maren <3 Skrevet 11. november 2009 #10 Skrevet 11. november 2009 Yup, fjortis her og. Lest alle bøkene, men nå var New Moon den jeg likte minst av de da, må ha noe å gjøre med at Edward var minst i denne. Men bestevenninna mi elsker litt mørke gutter, og er i ekstase etter å se Jacob. Jeg derimot - vampyrer, yummi-yummi.... Jeg og fjortisene den 20. november :-D Billettene er kjøpt ja!
cicamica Skrevet 11. november 2009 #11 Skrevet 11. november 2009 jeg synes nesten det blir litt feil å si det er fjortis. For jeg tror ikke jeg ville fått så mye av å lese bøkene med de referansene som jeg hadde når jeg var fjorten som det jeg gjør nå=)
Annci<3 Skrevet 11. november 2009 #12 Skrevet 11. november 2009 *DRAWL* Twilight var så kjedelig at jeg sovna i sofaen.. Bra det finnes andre "overnaturlige" filmer og serier som er bedre
hormonia&alienimagen3 Skrevet 11. november 2009 #13 Skrevet 11. november 2009 ikke fjortis men EKSTREEEMT jentevennlig..... ;0) Mannen min mente at hadde du slått sammen alle bøkene til en bok og droppet all "jente-pisspreket" som han så pent puttet det hadde det vært en bra bok for han og... =0D
påtjukken Skrevet 11. november 2009 #14 Skrevet 11. november 2009 åh gleder meg så vanvittig til den filmen ja!!! Edward er jo bare såååå flott da:) og vampyrer er sexy, ikkje til å komme bort i fra nei:) mmm...
doffine Skrevet 11. november 2009 #15 Skrevet 11. november 2009 Gleder meg som en unge på julaften... Skal på forestillingen som går 00.01 den 20,11;)) Og tiden går ikke kjapt nok. Er en unik kjærlighetshistorie i mine øyne. Tror jeg har sett twilight 30 ganger... men får aldri nok, og bøkene er lest fram og tilbake flere ganger...
DK+2 Skrevet 11. november 2009 #16 Skrevet 11. november 2009 Føler meg som den eneste i verden som ikke har sett Twilight, så burde kanskje prøve se den snart. Tenkte leie den på dvd en kveld, har jo hørt så masse bra omtale om den, spesielt blandt venner og kjente.
Ann Helen Skrevet 11. november 2009 #17 Skrevet 11. november 2009 Hvis jeg kunne vært et fantasivesen, ville jeg vært vampyr:-D Hvor får vi kjøpt bøkene på norsk?:-)
Wenke 4åring, spire:) FØDEKLAR Skrevet 11. november 2009 #18 Skrevet 11. november 2009 ooOOoo ja! som underworld... sukk...
Wenke 4åring, spire:) FØDEKLAR Skrevet 11. november 2009 #19 Skrevet 11. november 2009 va ment til Annci<3 ..... hehe
Bea80 & Gullgutten Skrevet 11. november 2009 #20 Skrevet 11. november 2009 Gleeeeeder meg ihjel. Løøøøøøøv Edward, sukk! Hadde byttet sambo ut på dagen hadde HAN kommet vandrene inn dørene Hvis jeg får en gutt skal han hete Edward, hvis det blir en jente skal hun hete Bella ;)
Bea80 & Gullgutten Skrevet 11. november 2009 #21 Skrevet 11. november 2009 DK Du bør ikke bare se filmen, du BØR lese bøkene, de er sååå mye bedre. Helt fantastiske, life will never be the same again Har sett filmen x antall ganger, men bøkene er og blir magiske
cicamica Skrevet 12. november 2009 #22 Skrevet 12. november 2009 jeg for min del synes Emmet er rimelig snasen=) mmmm
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 12. november 2009 #23 Skrevet 12. november 2009 Gleder meg værre enn en unge til 20nov jeg og:) 27år,snart tobarnsmor, og småforelska i en Hollywoodvampyr liksom:D hehe... Edward er farlig snop ja! liker ikke Robert P som menneske rent utseendemessig..men som Edward er han himmelsk:) Er helt enign med deg og cicamica.. Emmet er i en klasse for seg selv....NAM...føler han blir litt undervurdert syns egentlig alle Cullen gutta er snadder jeg..ikke i lik grad sef, men pappa Cullen er ikke dum han heller:P
*LillaMeg* Skrevet 12. november 2009 #24 Skrevet 12. november 2009 Jeg gleder meg som en unge!!!! :D:D Skal sikle på Jacob og Edward.. Gleder emg masse...!!! Har selvsagt lest bøkene.. Eller bare de 2 første, skal lese nr 3 etter filmen. Men jeg er så skuffet!!!!! Begynte faktisk å grine igår.. Haha. Får skylde på hormoner. Jeg og samboer har planlagt en skikkelig datekveld den 20november. Vi skulle spise ute, og kose oss, i tillegg til å se filmen.. Han ser filmen kun for min skyld.. Haha.. Tror dere ikke at den ikke kommer til min kino?! Aner ikke tid den kommer engang. Verste er at jeg bor i Arendal. Altså.. Den kommer til og med til et lite sted som voss, bare ikke Arendal.. *grine litt til*
*LillaMeg* Skrevet 12. november 2009 #25 Skrevet 12. november 2009 21 novemner var det.. men får uansett ikke bestilt billetter til den dagen.. ARGH
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå