Gå til innhold

Hehe du er ganske fjortis når..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det å se premieren av "New Moon" (Twilight filmen) NESTEN blir viktigere enn å tenke på fødsel ;) hihi

Premiere 20. nov og termin 30.nov...Måååååååååååå nå den filmen!!

Edward....my Edward...yummy...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig å se at det er fler enn meg som har så dilla på den filmen !!! jeg har nedtelling til premieren. SKAL se den på kino !! jeg har ikke termin før i januar da.. men klarer ikke å tenke på noe annet om dagen. aner ikke hvor mange ganger jeg har sett på traileren på hjemmesiden til New Moon.. gleder meg til å se Edward når han lixom skal ut i solen.. når du ser han er i bar overkropp !! YUMMY!!!

*sikle på*

hihi...

Skrevet

Håper dere har tatt dere tid til å lese bøkene også, de er enda mye bedre enn filmen=)

Skrevet

jeg har lest alle bøkene !! 2 ganger til og med :) hihi...

hekta jeg ?? Neeeida :) hehe

Skrevet

Har lest bøkene ja, men måtte låne de av en veninne. Får man kjøpt alle bøkene i sånn 4-pakk noen plass tro? Noen som vet? Kunne tenkt meg å lese dem igjen..

Skrevet

Er det ikke litt godt da, å la seg selv være litt fjortis igjen?

De første kinobillettene til premieren her i Ålesund gikk ikke til noen fjortiser nei, de gikk til fem Twilight-hekta damer på 27! :-D

Gleder meg!

Er hekta på bøkene og synes ikke filmen klarte å leve opp til forventningen min, men jeg må jo se den nye likevel!

Og Robert Pattison er min kjendis-crush for tiden, hi hi!

Skrevet

hehehe...signerer denne!

har også forhåndsbestilt 4. boka som kommer 16.nov...gleeeder meg!

På jobb hos oss var det en dame på nærmere 40 som anbefalte filmen for meg første gang he,he, deilig å være litt fjortis!!!!

Skrevet

Ha, ha - jeg er 34, men kjenner meg godt igjen her!!!

Skrevet

hehe, skjønner den fjortisfølelsen altså:) Gleder meg veldig til New Moon! ,

Robert.......mmmmmm , hihi

Skrevet

Yup, fjortis her og. Lest alle bøkene, men nå var New Moon den jeg likte minst av de da, må ha noe å gjøre med at Edward var minst i denne. Men bestevenninna mi elsker litt mørke gutter, og er i ekstase etter å se Jacob. Jeg derimot - vampyrer, yummi-yummi.... Jeg og fjortisene den 20. november :-D Billettene er kjøpt ja!

Skrevet

jeg synes nesten det blir litt feil å si det er fjortis. For jeg tror ikke jeg ville fått så mye av å lese bøkene med de referansene som jeg hadde når jeg var fjorten som det jeg gjør nå=)

Skrevet

*DRAWL* Twilight var så kjedelig at jeg sovna i sofaen.. Bra det finnes andre "overnaturlige" filmer og serier som er bedre ;)

Skrevet

ikke fjortis men EKSTREEEMT jentevennlig..... ;0)

Mannen min mente at hadde du slått sammen alle bøkene til en bok og droppet all "jente-pisspreket" som han så pent puttet det hadde det vært en bra bok for han og... =0D

Skrevet

åh gleder meg så vanvittig til den filmen ja!!!

Edward er jo bare såååå flott da:) og vampyrer er sexy, ikkje til å komme bort i fra nei:) mmm...

Skrevet

Gleder meg som en unge på julaften... Skal på forestillingen som går 00.01 den 20,11;)) Og tiden går ikke kjapt nok. Er en unik kjærlighetshistorie i mine øyne. Tror jeg har sett twilight 30 ganger... men får aldri nok, og bøkene er lest fram og tilbake flere ganger... ;)

Skrevet

Føler meg som den eneste i verden som ikke har sett Twilight, så burde kanskje prøve se den snart. Tenkte leie den på dvd en kveld, har jo hørt så masse bra omtale om den, spesielt blandt venner og kjente.

Skrevet

Hvis jeg kunne vært et fantasivesen, ville jeg vært vampyr:-D

Hvor får vi kjøpt bøkene på norsk?:-)

Skrevet

ooOOoo ja! som underworld... sukk... :)

Skrevet

va ment til Annci<3 ..... hehe

Skrevet

Gleeeeeder meg ihjel. Løøøøøøøv Edward, sukk! Hadde byttet sambo ut på dagen hadde HAN kommet vandrene inn dørene :)

Hvis jeg får en gutt skal han hete Edward, hvis det blir en jente skal hun hete Bella ;););)

Skrevet

DK

Du bør ikke bare se filmen, du BØR lese bøkene, de er sååå mye bedre. Helt fantastiske, life will never be the same again :)

Har sett filmen x antall ganger, men bøkene er og blir magiske :)

Skrevet

jeg for min del synes Emmet er rimelig snasen=) mmmm

Skrevet

Gleder meg værre enn en unge til 20nov jeg og:) 27år,snart tobarnsmor, og småforelska i en Hollywoodvampyr liksom:D hehe... Edward er farlig snop ja! liker ikke Robert P som menneske rent utseendemessig..men som Edward er han himmelsk:)

Er helt enign med deg og cicamica..

Emmet er i en klasse for seg selv....NAM...føler han blir litt undervurdert :D

syns egentlig alle Cullen gutta er snadder jeg..ikke i lik grad sef, men pappa Cullen er ikke dum han heller:P

Skrevet

Jeg gleder meg som en unge!!!! :D:D:D Skal sikle på Jacob og Edward.. :D Gleder emg masse...!!!

Har selvsagt lest bøkene.. Eller bare de 2 første, skal lese nr 3 etter filmen.

Men jeg er så skuffet!!!!! :( Begynte faktisk å grine igår.. Haha. Får skylde på hormoner. Jeg og samboer har planlagt en skikkelig datekveld den 20november. Vi skulle spise ute, og kose oss, i tillegg til å se filmen.. Han ser filmen kun for min skyld.. Haha.. Tror dere ikke at den ikke kommer til min kino?! :( Aner ikke tid den kommer engang. Verste er at jeg bor i Arendal. Altså.. Den kommer til og med til et lite sted som voss, bare ikke Arendal.. :( *grine litt til*

Skrevet

21 novemner var det.. men får uansett ikke bestilt billetter til den dagen.. ARGH

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...