man78 Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Hva skal dere gi deres kjære til jul ? Jeg er helt tom for ideer. Bilde av meg meg gravid magen har han allerede fått som en del av bursdagsgaven sin. Har termin 2 januar så romantisk helg sammen er liksom ikke tema med det første.... Utstyr og stæsj til fritid har han mer enn nok av, og på toppen av alt, så sier han selv at han ikke ønsker seg noenting... SUKK. Noe man kan gjøre sammen alle 3 mens babyen ennå er bitetliten ? Noen gode ideer?
Trultetryne Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Min skal få ullundertøy, ny lommebok.. og 10 nye boxere.. hehe Kjedelig kanskje, men det er ihvertfall ting han trenger.
Maya&Leah*har født* Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Off, ikke noe hjelp å få fra meg dessverre jeg lurer på akkuratt det samme!! han sier han ikke ønsker seg noen ting. Men NOE må dem jo ønske seg??? *sukk* julegave til gubben er alltid det vanskligste syns nå jeg! Lykke til, vi finner vel på noe
gutt09+*11 Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Skal ikke være lett. Min samboer har i tillegg bursdag snart og jeg har null ideer.. Tibake til tips; Hvis han allerede ikke har fått eller kjøpt selv så syns jeg "hakkespettboka for fedre" er veldig morsom lesestoff. ( mulig jeg har hatt mer glede av denne enn samboer;) - men denne er forsåvidt å anbefale å lese mens man er gravid også.. Ellers annet lesestoff hvis han liker å lese. Kan anbefale ei krimbok som heter Tokyo. Eller hvis han liker å spille playstationspill (selv har jeg sagt at han ALDRI får spill fra meg, er bare irriterende).. Eller noe elektronisk utstyr- gutter trenger alltids noe- er det ikke ei spes. ledning til datan/stereoannleget, så er det en plugg til dvd`n, eller en eller annen dings.. hehe.. Sliter hver jul med gaver jeg.. Vært sammen i 7 år og han har vel alltid fått enten ei bukse eller en genser+ noget attåt.. hehehe..
Gjest Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 I år har vi blitt enige om å bruke maks 200 kr på julegave til hverandre! Vi får jo verdens fineste gave sammen, altså babyen, og prioriterer heller å bruke penger på noe vi trenger:) Ikke mye man får for 200 kr, men det er jo litt av sjarmen med det hele! Ellers kan jeg foreslå følgende: - Bøker; "Verdens beste pappa" (har hørt den skal være hysterisk morsom), "Hvor mange nordmenn heter Vidkun" (en bok om unyttig informasjon, veldig morsom) - Abonnement på et blad mannen liker (FHM, bilblader etc) - Playstationspill - Gavekort på en helaften med deg:) (kino, restaurant etc..) Tja, det var det jeg kom på for øyeblikket:) Lykke til med julegaveshopping! Skriver under på at det er vanskelig å finne gave til mannen!!
aloha83 Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Her blir det billetter til AHA-konserten i des 2010 og babybjørn
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 Like vanskelig hvert år.. han ønsker seg den nye boken til Dan Brown.. så har kjøpt denne. Men tenkte han heller skulle få den på sykehuset når vi venter på mini skal komme. Så ha pakket den inn og lagt den i fødebagen. Tror det blir flere småting dette året.. skal kjøpe Pondus bordkalender (han elsker pondus..hihi), han trenger nye t-skjorter, og ønsker seg en ny genser (i år også!) Mulig det blir noe dyrere genser som han ikke ville kjøpt selv.. Han er ikke så fan av å bruke alt for mye penger på klær, men han har innrømmet at han føler seg litt "kulere" i en peak genser.. enn en fra dressmann! Han har tidligere fått klær og sko, kortholder med gravert navn, bøker, podus-kalender.. ser her at han egentlig ønsker seg det samme hvert år..hehe! Kommer ikke på hva jeg har kjøpt tidligere heller. Vanskelig begge veier. Selv får jeg som som regel smykker:) Slår aldri feil med noe i gull med diamanter:)
hønny-bunny Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 gubben min får nye langrennski for det ønsker han seg:-)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 11. november 2009 #9 Skrevet 11. november 2009 Vi snakket i dag om at vi skulle droppe gaver til hverandre, og heller kjøpe en sånn avstøpningssak av foten/hånda til den lille nyfødte, fra oss til oss. Koselig minne, men ganske dyrt. Tviler på at det kommer til jul, da. Termin om 13 dager + sikkert 2 uker overtid... Så vi får se. Kanskje det blir felles bursdagsgave i stedet? (Begge har bursdag i februar).
LilleSolstrålen Skrevet 11. november 2009 #10 Skrevet 11. november 2009 Her går det i klokke, godlukt og klær om hverandre hvert år... Litt kjedelig, men det er jo så vanskelig å finne på noe annet!
Gullfisk80 Skrevet 11. november 2009 #11 Skrevet 11. november 2009 Hvorfor ikke gå sammen og kjøpe noe "ordentlig" dere trenger/ønsker dere begge? F.eks. videokamera, fotoapparat, digital fotoramme, bærbar pc, ting til huset osv. Tror våre menn sliter like mye som oss med å finne på noe, så da kan man heller finne på noe sammen. Så får heller bursdagen være hemmelig gave )
latskaus Skrevet 11. november 2009 #12 Skrevet 11. november 2009 På nettsiden www.scandinavianlife.com finnes noen tips. For eksempel til fedre som liker å bake kan man jo gi forkleét med "verdens beste pappa" monogram på. Evt. morgenkåpe, pledd..tjah, dere får ta en titt=) Jeg har ihvertfall lagt julegavehandlingen dit til flere i familien, ettersom babyen vår er det første barnebarnet/tante- og onkelbarnet =)
man78 Skrevet 12. november 2009 Forfatter #13 Skrevet 12. november 2009 Hei jenter, Ja her var det mange gode tips. En bok til ventetiden på føden er i alle fall en veldig god ide, og ja, han liker jo å lese.;-) Kan forøvrig anbefale boken som heter verdens beste pappa. Hystersk festlig (også for mor faktisk) Vi har jo et vanlig digitalt kamera, men kanskje et digitalt speilrefleks hadde vært noe??? Men det krever vel kanskje at man faktisk "kan" ta bilder.... hmmf ... syntes bare klær er såååå kjedelig ;-) hehe. men det ender vel kanskje opp med det allikevel..
Tingeling&guttaboyz Skrevet 12. november 2009 #14 Skrevet 12. november 2009 Jeg har i år investert i en skikkelig stor og varm dunjakke, han er så misunnelig på min dunkåpe. Så da er det ingen unnskyldning for ikke å orke å leke ute med 2 åringen i vinter:) Og så har jeg strikket ny lue til ham, altså: han skal holde varmen når vi er ute på trilletur.... he, he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå