Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Noen som kan forklare meg hvordan man lager et sånt hjerte som mange bruke når de skriver både her og feks på Facebook?
Diddels Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 lag dette tegnet < sammen med ett tretall, < + 3 = <3
mamma'n til 2 :) Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 Jeg vet heller ikke hvordan man lager det, men jeg har kopiert det, og det funker... Så vær så god ♥♥♥♥♥♥♥ Kopier så mange du vil
Siv3.pp Skrevet 19. november 2010 #7 Skrevet 19. november 2010 Du må holde inne "Alt"-knappen, for så å trykke på 3-tallet på nummerpaden (IKKE tallene rett over alle bokstavene). Når du da slipper begge knappene kommer dette ♥ opp Vett ikke om det var forklart så godt, men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå