Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Litt inspiert av det andre innlegget her om hvilken status på FB man var mest lei av. En av de som svarte skrev at FB er en internett side, ikke en side hvor en forteller om livet sitt. Å? Jeg trodde det var nettopp det som var meningen med FB jeg, å fortelle om livet sitt? Hva bruker du FB til? Hva er typiske ting du skriver i din status?
Kleint Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Skriver litt om barna mine og ellers små ting, men er ikke den som oppdaterer hvert kvarter. De statusene som irriterer meg er; "har gjort noe dumt i dag" "dette er en jævlig dag" "20 dager igjen" "gruer meg som faen" etc etc etc. Så spør man hva har skjedd, "nei ikke noe spesielt" Det blir for meg kun for å få oppmerksomhet. Blir for dumt.
ღMaritpusenღ Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Jeg er en facebooksnoker jeg. Bruker det mest til å lese igjennom statusoppdateringer og se hva folk har skrevet til hverandre. Spesielt folk som er litt mer "bekjente" enn direkte venner. Altså mest for å være nysgjerrig, og oppdatert på hva som skjer i andre folks liv. ;p *jada, skammer meg litt når jeg skriver dette* Ellers så bruker jeg det selvfølgelig til å skrive på veggene til folk, og kommentere enkelte statuser. Så er jeg en jævel på poking! ;p Selv oppdaterer jeg svært lite. Mest fordi jeg syns ikke andre trenger å få vite ting om meg på samme måte som jeg finner ut ting om dem. Liker ikke å legge ut bilder, liker heller ikke å bli tagget på andres bilder. Kan vel oppdatere statusen min innimellom, men kun om det er noe å oppdatere (evt har funnet et genialt sitat eller en artikkel jeg vil dele med resten). Til mitt forsvar skal det sies at jeg er 100 % sykmeldt og har lite å ta meg til om dagene. Skummer derfor igjennom facebook noen ganger om dag - i mangel på noe annet å gjøre. Omtrent samme grunn til at jeg sitter innpå her..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Sånn gjør søsteren min hele tiden. Dritlei av det. Jeg skriver for det meste om sønnen min, eller hva slags planer vi har for helgen etc. Oppdaterer kanskje 3 annenhver uke? Varierer veldig. Ellers spiller jeg på facen.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Holder kontakten med venner som bor langt unna, og venner jeg ble kjent med på språkreise fra mange forskjellige land.. Ellers så legger jeg ikke ut så mye bilder eller skriver så mye... Leser og holder meg oppdatert om venner og bekjente, noen ganger får jeg vel vite litt for mye hehe
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Jeg bruker fb til å glo på bekjente.. Haha.. Ser på bilder og div av folk jeg har kjent tidligere, og gått i klasse med. Ser hva dem jobber med, barn, hus osv.. Er nysgjerrig.. Holder kontakt med venner. Spiller mafia wars.. I statusen min skriver jeg ikke så masse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå