Gå til innhold

våkner aldri opp uthvilt denne babygutten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han våkner alltid opp gråtende, og viser tegn til at han er trøtt.. rugger han i søvn, og han sovner igjen.. men våkner etter 20-30 min.. utrolig irriterende! Hvorfor kan han ikke sove 2-3 timer i strekk og våkne opp uthvilt?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vondt/luft i magen? Hvor gammel er han?

Skrevet

ca 4 mndr.. kanskje.. men han er veldig blid og fornøyd når han er våken..

Skrevet

Min lille på 3 mnd er også sånn, hvis det er noen trøst... Hun sliter en del med vondt i magen, da, er mye luft som sitter fast stort sett.

De to første mine var sånn at de våknet etter 20-30 minutter inne, men hvis de fikk sove i vogna ute så sov de i 3 timer. Prøvd det? Ikke sikkert det hjelper, da. Minsta her sover kun så lenge hvis jeg er ute på tur...

Skrevet

det er akkurat det.. Vi bor i 5. etasje i ei blokk, så har ikke mulighet til å sette han ut.. men de gangene vi er på besøk til noen der vi har mulighet til å sette han ute i vogna sover han super-godt. Har balkong da, så setter han ofte der ute.. men blir liksom ikke det samme..

Han er sånn om natta også..sover sjelden mer enn 2 timer i strekk på natta.. Så lever i ei lita boble;-)

Skrevet

De finner ikke roen igjen når de kommer ut fra dyp søvn, de har ikke lært det! Etterhvert vareer den dype søvnen lenger, og du kan kanskje forvente at de sover lenger om et par mnd.

Mine har 45 min. syklus, og er på samme alder. Jeg trodde det var luft, men får jeg dem over kneika med litt klapping sover de 45 min. til. Mine to sover heller ikke lenge sammenhengende, og det kunne mor trenge:)

Skrevet

Sånn er det her hjemme også, og Lillegutt er 6 1/2 mnd. Bare 30 min dupper på dagtid, og en lengre på ettermiddagen. Men da må jeg ut etter 30 min å trille ham over kneika, og da kan han sove ca halvannen time tilsammen.

Kunne godt trenge at han sov mer sammenhengende ja, men begynner å bli vant til dette nå... Så jeg kolapser på sofaen de få min jr sover. Husarbeid får bare være, og middagen er aldri klar når mannen kommer fra jobb. Men det er heldigvis ikke noe problem her i gården :) Supre mannen min :)

Nå sover han faktisk oppe i senga si, det er ikke ofte. Vil helst sove ute. Så blir spennende å se hvor lenge det varer denne gangen.. Sovet 20 min nå...

Skrevet

og så lenge varte denne blunden ja... Jaja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...