....mammatilto... :))) Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 kom det en kollega kom bort og sa, at nå får du jaggu se til og bli frisk snart for i dag er det fridagen min og jeg må jobbe din vakt. Jeg skulle til og si at jeg gjerne skulle ha jobba sjøl,men da hadde hun alt snudd og gått ..... Synest det var ganske frekt sagt jeg. En betennelse er pluteselig ikke bra til mandag bare fordi hun vil. Kjenner jeg ble irritert ...
petite fleur Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Å herregud, for en ting å si! Jeg hadde blitt fly forbanna, sånn sier du bare ikke. Ville sladra på henne til sjefen også.
<3 Legoland <3 Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 IKKE bry deg! Utrolig frekt å si noe sånt !!
Gjest Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Dama har store problemer. Ikke bry deg med å sladdre, hev deg over slikt tull : ) God bedring : )
...♥... Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Det var vel hennes valg å jobbe også hvis hun ikke var utkommandert til å jobbe.. Ikke noe å bry seg om! Hun hadde sikkert en dårlig dag!
Hormoner i fri flyt :-))) Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Typisk drittkjerring!!! Kjenner typen, jeg var sykmeldt i hele svangerskapet og fikk mye rart slengt etter meg i den perioden. De som slengte med leppa var de jeg fra før syntes ikke var så veldig koselige, så jeg prøvde å drite i det-men det stikker jo likevel. Hev deg over det,hun framstår som ei drittkjerring man ikke skal bruke tid og energi på! God bedring med betennelsen, håper det tar lang tid, slik at hun må jobbe enda flere vakter......... ;-) I mellomtiden skal du kose deg hjemme :-)
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 tenker hun er sjalu jeg. Vet akkurat koss type du mener. Kjenner igjen typen hennes. Har av det slaget på min jobb osgså. Ikke bry deg om henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå