Gå til innhold

Vi som har termin 12 Jannuar!


Mamma jeg?

Anbefalte innlegg

Tenkte bare det var morsomt med en liste for og se hvor mange andre det er som har termin samme dag. Da kan vi følge litt med og se hvem som faktisk føder 12 . Morsomt og se om noen faktisk føder på termin datoen.

 

Jeg har termin 12 jannuar og skal føde i Arendal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har egentlig termin 12. jan, men her om dagen var jeg på 3D ultralyd og der fant legen ut at babyen allerede veier 2333 g og at ifølge hans beregninger burde termin være 25. des. Wow. Så det spørs om juleplanene blir litt annerledes nå. :) Har time med fastlegen i overimorgen og håper hun tar dette på alvor så jeg får sjekket det ordentlig ut.

 

Dere andre som har termin 12. jan, -vet dere hvor mye babyen deres veier? Det hadde vært interessant å vite. Jeg føler at terminen jeg har ikke står i stil med noenting. Kjenner andre som har termin før meg og magen min er mye større enn deres, så det er igrunn litt merkelig alt sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...

 

Jeg har termin den 12 jan. skal føde på Ahus.

første terminene mine ble 28 des, men det enedelige ble 12 utifra UL.

 

vi var også på kvinneklinikken for ca 3 uker siden, tok grundig UL, da veide babyen min ca 1550 g og henne var større en etter de målingene som skulle...

 

jeg tror ikke at om du har lagt på deg mye eller lite så kan terminen føles feil..ikke med saken å gjøre.

dette er mitt 3 barn, jeg er slank og har lagt på meg ca 7 kilo til nå, spiser normalt. så som jordmor sa , vi skaper vår egen baby med vekt og hår etter vår egen kropp... så om du hadde hatt en mega stor mann, så ikke derme sagt at barnet blir det samme...

 

så ønsker dere alle her inne lykke til videre med fødsel..det er rett rundt hjørnet nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Här har vi också termin 12 januari :) Men min magkänsla säger att lilla prinsessan vår kommer att komma lite tidigare. Men vi får se ...

 

Skall föda på rikshospitalet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det blir spennende og se hvem som får først! Jeg venter ei jente, men hvet ikke hvor stor hun er....Har kun vanlig ul og gå utfra. Sf målet er midt på kurvel så jeg håper på en baby som ikke er for stor... skal jo ut....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå går vi inn i uke 33 snart... jeg føler meg helt sprengt, enda jeg bare har lagt på meg 7,5 kg men jordmor regnet med ca 3 .- 4 kg til.. da blir det samme som de 2 første barna :) jeg har hatt ei aktiv jente i magen hele tida, men nå begynner det å roe seg, men kjenner liv hver dag..:o) men tygden og kynnere merkes mer og mer smerte også ... jeg sliter med fødselsangst og går til embela for dette.. :) hjelper der og da, men kjenner på meg at angsten er nærmere enn noen gang... uff slitsomt... men men med en god kontrakt med ahus så må jeg tro dette vil gå bra, så lykke til alle kommende mødre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 12 januar , men lillebror i magen skal ut med planlagt ks. Får vite datoen 3 desember håper jeg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en ganske tøff fødsel med førstemann som endte med grad 3c ruptur. Er anbefalt ks med nr 2. Hadde heller ikke fått fler barn om jeg ikke var lovet ks.. hehe :) En fødsel holdt for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle nok selv ønsket å fått KS men jeg har gått mange runder med meg selv, og blitt så si enig med meg selv og Embela jordmor med å forsøke det normale først.. men i ditt tillfelle så er det ikke noe valg, så dette kan bli spennende da, hvilken dag hu kommer på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Endelig er vi fødeklare jenter! :) 21 dager igjen til den store termindatoen. Er spent på hvem som føder nærmest. :)

Hvordan står det til med dere da? Noen som tror de føder i år? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en "avtale" med babyen , den skal være i magen til 2010. Etter det er det bare og komme ut...Har ikke noe følelse av at det nærmer seg fødsel enda nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har født. 28.12 kom lille prinsessa vår til verden 49 timer etter at vannet gikk. Hadde håpet at hun skulle holde seg inne til over nyttår, men slik ble det ikke. men noen må jo være født i jula åsså ;) Lykke til dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har født! 10.01.01 Fikk vi ei velskapt jente på 3680g og 50 cm lang. To dager før termin! Fødselen gikk over all forventning! Nå er vi hjemme og koser oss! Dette er bare stas! Lykke til til dere som ikke har født enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Här kom också lilla Elin till världen 10.01.10 3628 g och 54 cm. Fantastisk liten prinsessa!! Födseln var en skräck födsel som pågick över två dygn och avslutades med vaccum men bebis är helt perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...