Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Er så sykt lei av å at alle må kikke på en (mer enn én gang) når en har gravidmage! Greit at det er koselig med mage etc, men skulle trodd at jeg kom inn i butikken i et karnevalkostyme eller lignende! JA, JEG ER GRAVID! Er 32 uker på vei også og føler meg som en strandet hval... Skulle trodd det var svært uvanlig å se gravide for noen! Jeg er faktisk ikke den eneste gravide i landet..gleder meg til å slippe dette her.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Mange som ser en gravid dame komme inn i en butikk vil nok automatisk se på magen din å tenke hvor koselig det er å gå der med en baby i magen. Noen tenker sikkert, "en dag er det der meg", eller " åå, er ikke lenge siden jeg selv var der. " eller noe i den duren... er i værtfall helt sikker på at de fleste tenker gode tanker når de ser en gravid mage.. Nesten som om vi ikke helt klarer å la være..Det er så sinnsykt koselig med en gravid mage.. Jeg gleder meg til jeg skal ha nr 3..selv om det blir ett par år til. har en på 4 mnd her hjemme..og ei på snart 6 år...skal vente litt med nr 3.. men jeg syns det bare er koselig når andre kikker på min mage... ;D
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Jeg kikker alltid litt ekstra på gravide mager, for jeg synes det er så fint.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Jeg vet hvertfall at når jeg stirrer på en gravid dame, så gjør jeg der fordi jeg studerer formen på magen hennes. Syns det er mange som har så forskjellige former på magen. En gang så jeg en dame med en skikkelig rund mage. Da mener jeg rund, som om hun har stappet en ball under kjolen sin. Det hadde jeg aldri sett før. Og en annen gang var det en dame som hadde skikkelig hengemage. Magen hang langt ned. Det hadde jeg heller aldri sett før.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Jeg trener svømming, er i uke 38. Å herregud hvor folk stirrer! Er gammel aktiv svømmer, så jeg svømmer som en hvalross. Føler meg utilpass med all den ekstra oppmerksomheten.
Gunner Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Hahaha. Bruker ikke å STIRRE, men jeg tar en ekstra titt når jeg ser damer med mage. Syns det er koselig, jeg, og de aller fleste kler det veldig godt!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 Jeg kikker litt ekstra fordi jeg synes det er så koselig. Ikke fordi jeg syns dama er diger. Jeg tror alle som du mener STIRRER i grunnen bare ser blidt på deg.
Mortilbarn Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 Skjønner godt hva du mener!! Er selv bare 18 uker på vei, og har vurdert å kjøpe meg en t-skjorte der det står: Ja, jeg er gravid. Til meg kommer det mest "spørrende" blikk, og vurderinger om det bare er flesk eller om det er babymage.. Synes det er ekkelt, er ikke vant til at fremmede i all slags alder stirrer på meg i byen..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #9 Skrevet 11. november 2009 Kjenner meg igjen i den. Er 18 uker på vei selv, og ser mest litt feit ut. Men har oppdaget at om man legger en hånd på magen, forstår alle at man er gravid. Så nå går jeg og holder på magen med den ene hånda hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #10 Skrevet 11. november 2009 Skjønner at det er plagsomt.. Huff, tar meg selv i å kikke på gravide om jeg møter på noen.. Rett å slett for det er så rart at det er en baby der inne, og hvordan magen er.. Hehe.. Har ikke mage selv enda, så er så nysgjerrig.. Og gravid mager er vakre.. Men må kanskje slutte å glo, er jo frekt.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #11 Skrevet 11. november 2009 Jeg kikker raskt ned på magen og tenker stakkars, hun skal snart føde.....
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #12 Skrevet 11. november 2009 Jeg GLANER på alle som ser gravide ut, gransker dem fra topp til tå for å finne ut om det virkelig er en baby i magen, eller om det er bare fett. Dessuten er det mange menn som ser gravide ut, og gamle damer! Mye å glane på!
Mortilbarn Skrevet 11. november 2009 #13 Skrevet 11. november 2009 Har det noengang falt deg inn at du da er like irriterende som ei veps på et soverom?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #14 Skrevet 11. november 2009 Uhøflig er det uansett!! Noen som liker å glane mer enn andre tydeligvis, og har ikke noe bedre å ta seg til. Æsj, sier jeg bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå