Mammatilsnart2:) Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Er skikkelig tungpustet;( kan ikke gjøre mye fysisk før det er tungt å puste og må ta det med ro vis ikke går jeg i gulvet Er det flere som har det sån ???????????
freia *overtid* Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Kjenner meg igjen, er i uke 24 men har hatt det sånn siden begynnelsen av sv.skapet.
Helverine Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Ja, kjenner meg igjen. Jeg er i uke 18.
♥Madame_Mim♥ Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Joda hvalrossen her kommer jeg.... Det er vel fordi livmoren stadig flytter seg lengre oppover og da begynner å presse på lungene tenker jeg. Sliter i tillegg med litt lavt blodtrykk så skal ikke mye ståing til før jeg svimler... Kjøpesentre med mye folk og kø har blitt rene terroren..
Millsie Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Var også veldig tungpustet - og i og med at jeg går veldig mye og var i helt fin form i forrige svangerskap, syns jeg det var litt rart. Imidlertid viste det seg at jeg hadde jernmangel, og etter tre dager på jerntabletter var formen langt bedre! (Tror ikke man skal begynne å ta jern uten at legen har sjekket blodet ditt først). Men kan i alle fall være en mulig løsning!
ღCinnamonღ Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Jeg sliter også med tungpustethet avogtil, men noe som faktisk hjalp veldig var at jeg kjøpte meg en større BH! De som jeg brukte var faktisk for stramme, likevel om det ikke så ut sånn. Jeg begynte å puste mye bedre når jeg gikk opp en størrelse eller to i BH-omkrets.
Ladybird82 Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 Viktig med rett BH-str! Merker at jeg får helt "åndenød" av trang BH til tider. Må vel kjøpe noe nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå