Gå til innhold

Gastric Bypas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å ta dette etter nyttår..Noen som har gjort det, eller kjenner noen som har gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ta Gatric sleeve 30 nov :-)

Har du tenkt å ta det privat eller?

Skrevet

Tenkte jeg skulle gjøre det privat på Gjøvik. 98000kr!..Hvorfor betemte du deg for Gastric sleev?

Skrevet

Legen min som sendte "søknad" henvendelse til sykehuset.

Og de har bare gastric sleeve.

Jeg er veldig glad for gastric sleeve, for det er en mye mindre omfattende operasjon.

Det er for folk med BMI 40 - 50.

Hva er din BMI?

Skrevet

Kjenner noen, ja. Vedkommende har benyttet seg mye av forumet vektoperasjon.no for info rundt inngrepet.

Skrevet

Jeg kjenner en som har gjort det (GBP). Hun gikk ned 80 kg på ca seks mndr. Har hatt litt problemer med mat i etterkant, men ikke noe som det ikke går an å leve med.

Skrevet

Jeg har gjort det på Aleris i Oslo.

Det er ingen lett utvei og det er en stor operasjon på alle måter!

Har etter operasjonen slitt med angst/panikkangst og lite energi. Og når jeg sier lite, så mener jeg LITE! Sånn ME pasient lite! Dumping er heller ikke et hyggelig fenomen, men det er verst d første året, nå dumper jeg nesten aldri!

Jeg er nede i normalvekt nå og de fleste problemer har rettet på seg, så trass alle vansker så angrer jeg ikke.

Lykke til:-)

Skrevet

Det er derfor jeg er glad jeg skal ta sleeve :-)

Den er mye mindre omfattende :-D

Hilsen hun fra første svar

Skrevet

Det er mulig det er mindre omfattende, men også mindre sjangse for å lykkes så bra.

Skrevet

Bare ikke tro at det er en lettvint løsning, du vil merke det i livet ditt på mange måter - resten av livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...