Gå til innhold

julegaver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette bruker vi på Julegaver..

1000kr på hver av barna våre

300kr til tantebarn

400kr til tante og onkel/pr par

500kr til sammen/besteforeldre

Regna på det, og vi kommer til å bruke ca 6000kr i julegaver. Er vel ikke så gæærnt det:-)

Har ikke tatt med julegave som jeg og mannen min gir til hverandre, fordi vi pleier å gi hverandre litt penger til å kjøpe det vi måtte ønske oss. Vi har 100% felles økonomi...

Hvor mye bruker dere i julegaver? Synes dere vi bruker lite?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det vet jeg ikke om jeg vil vite, hehe... Men ble litt nysgjerrig, så prøver likevel ;-)

Blir nok litt ulik pris til ungene siden det er ulik alder og ulike behov hos dem, men ca 2500 kr totalt på dem. 3 sett med besteforeldre à 500 kr, 2 sett med foreldrepar à 1000 kr, massevis av søsken, nieser/nevøer til ca 200-300 kr stykk, venner og venners barn, a 100-300 kr alt ettersom...

Tror nok det fort blir 10 000 kr :-/ Mye penger ja, blir slik med stor familie og mange venner.

Skrevet

Kjøper til mine 2 barn, 2 søsken, mine foreldre(som er gift), min bestefar som enda lever, mine 3 tanteunger, og de 4 jeg er fadder til.

Da bruker jeg ca:

1000 pr egen unge

200 pr søsken

2-300 til foreldrene mine

lager flatbrød til bestefar

2-300 pr tanteunge

1-200 pr fadderbarn

Det bruker å bli ca 4 500 til 5 000 til sammen. Litt ulikt fra år til år, alt etter som.

Kjøper ikke til venner, og får da heller ikke:) Dette er avtalt.

Skrevet

1 barm- 1000 kr

3 søsken - 300 kr

tantebarn - 300 kr

kone til bror 100 kr

foreldre- 200 kr

farfar- 100 kr = 2000

fra sønnen min det samme i pris til de samme, men ikke til alle. Vi gir feks sammen til tantebarn/kusiner og tanter og onkler. Han gir eget til besteforeldre og oldefar. Vi har alltid vokst opp med at vi ikke trenger å gi så mye til hverandre og heller slå oss sammen. utenom at foreldre ofte gir til rundt 1000 kr til barna sine. venner gidder jeg ikke, har nok lysestaker.

Skrevet

2500 pr barn.

300 pr tante/onkelbarn.

700 pr foreldre.

Kjøper ikke til søsken og venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...