Gå til innhold

jippi..hcg nivået mitt hadde steget mye de siste 6 dagene

Anbefalte innlegg

Skrevet

det hadde steget fra 2230 til 10260 på 6 dager, var ikke det er grei stigning??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke peiling på tallene - vet bare at det skal doble seg hver tredje dag - og det har det jo gjort :-)

Hvor langt er du på vei og hvorfor fikk du målt hcg ?

Skrevet

hei.. jeg vet ikke hvor langt på vei jeg er pga veldig uregelmessig mens.. men er vel ca 6 uker tror jeg.. var på ul på mandag, men da så vi bare et foster i livmora, men ikke noe hjerte som slo, så tror og håper at det bare var litt tidlig. regner ikke med jeg har mistet når jeg har den stigningen jeg har med hcg nivået? mamma jobber som bioingeniør, så det var bare hun som målte for meg, siden jeg er litt overbekymret =P skal på ny ul neste torsdag, så HÅPER å se et bankende hjerte da:)

Skrevet

flere som har målt hcg nivå i uke 6-7?

Skrevet

heisann :) så du hadde skrevet dette innlegget,og ja det lignet jo på mitt:)

nå har jeg fått svar fra legen og du hadde et myyye høyere nivå enn meg :(

altså på tirsdag hadde jeg bare 1000et eller annet... som viste seg at jeg var...5 uker på vei.... og på torsdag, 2500 ca...det er lite. men han sier det går oppover..

hadde kanskje håpet ..en litt større stigning???

jeg skal tilbake på ul om et par uker.da får jeg se det jeg trenger...evt.levende eller ikke..hmm...

Skrevet

Hei!

Fant dette skrevet på en forumside:

S-hCG Ved normal graviditet skal hCG-verdiene dobles hvert 2. døgn inntil hCG-nivået er ca 1200 U/L. Ved hCG-verdier mellom 1200 U/L og 6000 U/L skal verdien dobles hvert 3. døgn, og ved hCG-verdier over 6000 U/L skal verdien dobles hvert 4. døgn frem til ca uke 10.

Jeg tipper alt er i orden med knøttene deres :)

Skrevet

takk, det var kjekt å lese :) da er nok alt i orden da gitt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...