cicamica Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Jeg driver å lager en playliste med rolige sanger=) som er fint å ha i bakgrunnen når man maler, tegner skriver dikt og liknende. TIPS OM SANGER????
proud mama Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Skriver ned noen av mine favoritter til rolig bakgrunnsmusikk:) Unni Wilhelmsen - Won't go near you again Paolo nutini - Autumn leaves (og mange andre sanger på samme plate) Counting Crows - Round here, she talks to angels, colour blind Damien Rice - accidental babies, 9 crimes Five for fighting - Love song, Something about you Eva Cassidy - Fields of gold, early morning rain, time after time Sarah McLachlan - Angel, Don't let go, Ordinary miracle Sade - By your side Her er noen av de jeg kom på i farten.. Mange av disse artistene har sikkert mange flere fine sanger som jeg har glemt. men det er iallefall en start:) Håper du liker noen av disse Mvh
DK+2 Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Er veldig glad i Within Temptation - Our farewell, den er nyyyydelig! <3
Abracadabra Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 fade into you, med mazzy star - og sweet jane, med cowboy junkies!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå