Gå til innhold

Svineinfluensa og lungebetennelse var det som skulle til :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For litt over en måned siden hadde jeg en tidlig SA. Rett etterpå fikk jeg først en runde med svineinfluensaen, og deretter lungebetennelse, og har vært mer eller mindre sengeliggende en god stund. Men nå begynte jeg å bli frisk og rask igjen, og sa til mannen min at nå kunne vi sikkert snart prøve å bli gravide igjen. Men så kom ikke mensen den dagen den skulle... og ikke dagen etter... og ikke dagen etter det igjen heller. Da stakk jeg ned på apoteket og kjøpte en test, og den viste "GRAVID"!! Utrolig!! Hva er sannsynligheten liksom? Rett etter SA med både influensa og lungebetennelse i kroppen - da klarte jeg å bli gravid. Kanskje det var all den slimløsende hostesafen jeg fikk i meg :-) Heldigvis var jeg ikke så syk at jeg måtte ta noen kraftige medisiner, og nå er jeg frisk og rask og gleder meg masse over graviditeten. Håper den klorer seg skikkelig godt fast denne gangen!

Lykke til videre med prøvinga alle sammen. Slapp av og tenk på andre ting, så skjer det når man minst venter det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*stooort smilefjes til deg :) *

Skrevet

gratulrer så utrolig mye!!

det skjer når man minst venter det ja ;-) lykke til med svangerskapet og nyt tiden!!

Skrevet

gratulerer såååå mye:-D

Skrevet

Gratulerer så gøy!!!

Skrevet

Nei, så artig! Gratulerer så mye!

Skrevet

Der ser dere jenter! Må legge oss ned å la mennene ta husarbeidet :P Hehe..

Neida :P

GRATULERER SÅÅÅ MYE CHOMOLUNGMA!! :D:D:D:D Wheeee!!!!

Skrevet

GRATULEEEEREEEEEER:)))))))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...