illeana Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Når jeg er snart 11 uker og har vært på ultralyd og alt var i orden... må og hjerteslag.... hører hjertet på doppler og alt... Hva tror dere?
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Det er det jo bare du som kan kjenne på om er riktig for deg. Jeg kjøper ikke noe før jeg har kommet langt da jeg er redd for å sitte igjen med noe hvis det skulle gå galt. Ventet lenge med å kjøpe noe da jeg gikk gravid med datteren min. Har jo også derfor det meste nå da, så er jo ikke så mye jeg trenger å kjøpe heller. Kjøp ting du hvis du føler det er greit
Gjest Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 med første mann så kjøpte jeg ikke noe før jeg var 8 mnd på vei i fare for å miste eller at noe skulle skje og at jeg satt med huset fult av ting og tang som bare ville gjøre vondt med andre mann kjøpte jeg det jeg trengte fra jeg var ca 6 mnd og frem til fødsel, noe som ikke var så mye siden ejg fikk samme kjønn.. nå med nr 3 så skla jeg ikke kjøpe noe før 6 mnd og så får jeg se hva slags vesen som lurer seg, for er det gutt trenger jeg mye!!!
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Da æ va gravid me Mathias huske æ at æ va å kjøpte nå ganske tili.. eller det va etter æ hadde vært på en ul i uke 12 da.. kjøpte et sånnt nusselig lite sett!!! men ellers venta vi vel litt lengere me resten av klærne.. å de store tingan som vogn , bilstol ++ kjøpte vi en mnd før han blei født.. æ har nu spart på alle tingan , vogn,bilstol, stellebord seng å alt så treng ikke kjøpe nå nytt ( takk å pris) eneste klær da! men skal ikke vite kjønn den her gangen så må vente me farge til ungen melde sin ankomst! e det gutt e jo lagre fult da!
petite fleur Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Første gangen torde jeg ikke kjøpe noe før jeg kjente spark, og de kom ikke før i uke 23.
1gangs til juni2010 nurk! :D Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 Dette kjenner du på slev ja Men om alt går bra og du er i uke13, skal det mye til at ting går galt... Så du kan jo begynne å titte litt sånn smått, litt morsomt å planlegge litt Men vent med det meste, du får alltids tid til det senere når ungen nærmer seg !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå