Mockanin Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Vi er litt usikkre på hva vi skal gjøre når minsten skal feire 4 årsdagen sin om en mnd. Be hele avd. eller bare noen? Han leker vist med alle har jeg inntrykk av. Som regel er det jo en del unger som ikke kan komme, så 18 unger blir det neppe. Blir ikke å invitere noen andre unger enn de fra bhg. heller. Jeg blir mest sansynlig alene med ungene også siden mannen må dra ut med hunden. Kan ikke hunden hjemme med så mange hylende unger til stedet. Mange er jo redd for hunder også. Hvordan gjør dere det når dere inviterer til barnebursdag? En annen ting jeg tenker litt på. Minsten har bursdagen sin 27.desember. Er det for tidlig å feire bursdagen 12. desember da? Har andre ting jeg må gjøre helgen før jul + at vi skal bort da.
Guttemamman:-) Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Jeg har bursdag i jula og vi hadde bestandig barnebursdag på nyåret vi...fin mulighet til å kvitte seg med alt julegodt/bakst også det hehe:-) Vi lagde bastandig pepperkakehus og det ble knust på barnebursdagen husker jeg og det var alltid en slager hehe:-)
Verbena Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Vi har brukt å invitere alle guttene på avdelingen istede for absloutt alle, men om dere har plass til det så er det jo ikke noe i veien for å invitere alle sammen. Enig med hun over her om å ferire på nyåret. Det alle jeg kjenner som har barn født i romjula gjør!
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Nå er kanskje 4 åringer så små at de ikke skjönner, men jeg synes det er trist å bare invitere noen og ikke alle (selv om det er mange). Husker selv hvor lei seg de som ikke ble invitert ble. (kanskje vi var noe eldre da vi oppfattet dette) Kan du ikke se om du har mulighet til å låne en gymsal på en skole eller noe liknende? Så kan alle komme? Jeg tror også at foreldre er med når de er så små?!? Er enig at nyårs bursdag höres ut som en god ide:)
Fire småtroll Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Vi har alltid invitert alle som er av samme årskull, så da min 2004-modell hadde bursdag inviterte vi alle de andre barna som også er født i 2004, gutter og jenter. Sånn gjør egentlig alle foreldrene i barnehagen det, da er det aldri noen barn som blir utelatt. I år som han er i førskolegruppa er det litt vanskeligere synes jeg, kunne egentlig godt tenke med å invitere hele den gruppa (som går på tvers av avdelingene), men det blir hele 12 barn. I tillegg er det noen vi må invitere utenom, naboer og venners barn som ha leker mye med. Tror det blir litt mye for oss, så vi må tenke litt, han har ikke bursdag før i januar. Mitt inntrykk er at de fleste barna faktisk kommer, det er sjelden avbud. I klassen til eldste sønnen min er det 12 gutter, og som regel kommer alle sammen..
Mockanin Skrevet 11. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2009 Takk for svar. Er ikke lett dette her med å vite hvem man skal be og ikke be. Var i en bursdager til et barn fra avd. i bhg.. Han hadde bedt hele avd. Var mange som ikke kom, og bare minsten min og en til hadde foreldre med seg. Ble litt overrasket over det. Når min eldste hadde barnebursdager så endte vi flere ganger opp med å være flere foreldre enn unger siden noen hadde med seg begge foreldrene sine. Vi har ikke noe digert hus, men skulle nok fått plass for alle ungene. Tenker litt på hva slags aktiviteter man kan finne på sammen med dem og som dem vil synes er gøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå