Snart 3 søte små ;) Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 det er så utrolig mange "lang " fingrede foreldre i barnehagen til ungene.. Holder på å bli gal jeg .. er så fryktelig frustrerende når det ALLTID mangler noe i hylla når vi kommer for å hente.. Finner det aldri igjenn i restekassen , alt tøyet er merket med både navn og tlf nr. Men alikevell blir det nesten daglig noe borte.. r dette ett vanlig fennomen , eller er det bare jeg som sliter med dette ?,
MintCondition Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Jeg har akdri mistet så mye som en vott, og har hatt barn i bhg i snart 3 år (ett barn, lillebror begynner i samme bhg snart, håper det blir lite misting for ham også)
Mockanin Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Jeg har ikke mistet noe i vår bhg. Men vet om andre i bhg. som har det. Tror jeg har vært veldig heldig. Eneste jeg har å utsette på dem er at dem låner ut tøyet til sønnen min selv om jeg har gitt utallige beskjeder om at hans tøy ikke er til utlåns. Kjipt når han selv trenger det.
Sistah*G07*J09* Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 har mistet en vott, å det tiltross for at det var sånne votter med tråd imellom!!! ellers har vi ikke mistet mye, har vært noe som har vært borte når vi kommer for å hente. Men da har jeg spurt de ansatte, og da henger det stortsett i tørkeskapet, eller de har funnet det til neste dag å lagt det på plass i hylla hans Synes du burde ta dette opp med de ansatte/ledelsen i barnehagen deres, fordi det skal ikke være sånn.
happy_boy07 Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 vi har også mistet en god del ting....veldig frustrert over det nå....har tatt det opp med ansatte i barnehagen. samme som deg har vi merket alle ting med navn og tlf nr og allikevel blir det borte. ...
Mamma til gutt 05 Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Har det sånn i vår barnehage også, enda alt er merket med navn og nummer. Her tar de også solkremer. Ikke sjedd med oss da, men av andre i samme barnehage.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 Et par sko ble borte, men de dukket plutselig opp igjen etter 1ukes tid. Og så har vi nå en fleecegenser på avveie, men der tror vi noen bare har byttet. Er nemlig en annen gutt som har lik.
Bunnies by night Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 Nei, har aldri mistet noe, bortsett fra en genser - men det var helt og holdent min egen skyld. Tok sjansen på å ta på han en genser hvor navnelappen hadde falt av - og jeg orket ikke å stryke på en ny denne morgenen. Gjett hvilken genser som forsvant.(de hadde vært på besøk i en annen avd. og glemt igjen genseren;) Ellers er både ansatte og foreldre flinke til å sjekke klær. Dersom de ansatte har lagt feil i hyllene - så legger foreldrene klærne i riktig hylle eller gir til de ansatte. Hadde blitt grådig irritert hvis jeg ikke kunne stole på de andre foreldrene...
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. november 2009 #9 Skrevet 11. november 2009 Det hender at en annen mor tar litt av tøyet til sønnen min med seg hjem, men det er bare fordi vi har barn på samme alder og de har veldig mye like klær og sko Får det alltid igjen da ) Her om dagen hadde en GUTT tatt med seg jenta mi sine knallrosa cherrox hjem, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå