miss_chica Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 skal gi gavekort på en hypnoterapitime til en som ønsker seg det. prøvde å lete litt på nettet, men det finnes jo så utrolig mange å velge mellom. noen som har prøvd noen spesielle eller har noen å anbefale? og dere som har prøvd hypnoterapi, hvorfor prøvde dere det og virket det? leste så mye bra om hypnoterapi.no men så fant jeg mange sider hvor det står at han som driver det hadde noe med orderud-saken å gjøre, Remi Marents... Fint om noen kan hjelpe meg å velge og gjerne fortelle litt
miss_chica Skrevet 11. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2009 dytter litt igjen..kanskje flere her nå?
"Frostpinnen" Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Jeg kjøpte meg dvden til Torgrim Holte for å slippe unna søtsuget. Fungerte som bare det. Mannen hadde ingen tro på det og satte seg ned for på en måte å motbevise det hele hehe men han ble like hypnotisert som meg hehe.
miss_chica Skrevet 11. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2009 wow, så spennende! men åssen fungerte det mot søtsug da? smakte ikke sukkerholdige ting like godt lenger? spennende å høre om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå