Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?

chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 16/12 og har time til planglagt KS den 9/12.

Dette er på sykehus nr 1 (kaller jeg det), der fikk jeg forrige barnet mitt også, og alt gikk bra. Har egentlig ingenting negativt å si om sykehuset, men her har ikke barna mine mulighet til å besøke meg i det hele tatt fra jeg blir innlagt til jeg kommer hjem.

Skal til sykehus nr 2 på fredag til samtale, de vil ta KS den 7/12 (kanskje tilogmed den 4/12)

Her fikk jeg førstemann, hadde en ekkel opplevelse her (ikke sykehuset sin feil, det ble oppdaget en allergi hos meg som ingen viste om og førte til komplikasjoner under KS)

Men det som er enda viktigere her er at barna mine kan besøke meg på intensiven å få se søsteren sin før jeg blir flyttet på avdelingen.

Det er også ett mindre sykehus med roligere avdelinger på, da tenker jeg også kanskje mindre sykehus og mindre fare for svineinflu på??

Jeg synest det er veldig vanskelig, vil gjerne bare få ut lille trulta vår nå, så jeg kan begynne å ta vare på de andre barna mine også, greier ingenting for tiden, har fryktelig dårlig samvittighet for dem.

OG jeg er hjemme kanskje 5 dager tidligere med tanke på julen og alt som følger med der. Men jeg tror nok ikke jeg får det før evt 7/12..da er det kun snakk om to dager... *sukk* meninger og råd mottas med hjertelig takk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut fra måten du argumenterer, viker det som du har mest lyst til å føde på sykehus nr.2 - og da ville jeg gått for det :)

Skrevet

Det er det som er "dilemmaet".....argumentene taler for sykehus nr 2 men jeg fikk forrige barnet for 14 mnd siden og hadde det egentlig heeelt supert på sykehus nr 1.. og det hadde jeg ikke på sykehus nr 2 første gang (grunnet den allergien, tiden ble lang og trasig) er så fryktelig usikker...men alt i alt kommer det vel ann på hvilken dato de gir meg.. 5 dager før er jo en hel evighet nå på slutten, men om det er kun to dager så kan jeg vel bare holde meg til avtalt sted og dato.. *æsj*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...