Gjest Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Noen som har den eller kjenner noen som har den? Er den bra? Hvordan er den hvis man skal ha en nyfødt i "underetasjen"?
ditte&malusken&lillebror Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Jeg bruker den MYE til mine med 23 mnd i mellom Strålende fornøyd med at den får plass overalt, både på bussen og mellom hyllene i nærbutikken, den er lett, begge de små sitter kjempefint og den er god å trille. Men, jeg likte den ikke da minsten var nyfødt. Følte han lå litt utryggt der nede og at han ble liggende å se "bakover" med øynene, siden den er åpen bak. Synes også at det var trangt og knotete siden jeg hadde pose nedi, også synes jeg han lå litt rart. Med en gang han ble stor nok til å sitte i den, ble den derimot gull. Kjempeglad jeg kjøpte den, mulig det er bare meg som er rar med den nyfødtsaken, ser mange som bruker den til nyfødte
happy_boy07 Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Jeg har brukt den i litt over ett år nå og er strålende fornøyd. Vi har ett år i mellom barna og kunne valgt bedre vogn. Da min datter var litt liten fra fødselen av gikk det fin å bruke denne fra første stund. hun lå i den bagen som følger med og i pose. men det var noen mnd hvor jeg synes hun var for stor til bagen og for liten til å sitte i det setet, det var bare et par mnd... go for it sier jeg!
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Jeg har den, men kjøpte den som enkelvogn til minste jenta når hun var ca 10 mnd. Er veldig fornøyd med den, hun ligger kjempegodt å sitter godt i den. Hadde IKKE brukt den til nyfødt eller baby som ikke kan sitte...føler den er for "åpen" til det...
Gjest Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Tusen takk for svar! Jeg synes den ser utrolig fin ut. Blir to år mellom mine, så har vært i tvil om vi trenger søskenvogn, men så tror jeg det hadde vært veldig greit hvis vi skal på tur alle mann. I tillegg har vi litt vognproblem siden vi trenger en sovevogn til eldstemann i barnehagen. Har ikke fått det helt til å gå opp, men Phil og Ted sin er vel fin å bruke når man ikke har minstemann med også, er den ikke? Dere som brukte den til nyfødt, når kunne dere gå over til setet? Er det fint å sitte i når de blir noen måneder? Og er den lett å trille, få med seg på bussen etc?
Drømmer om nummer 3 <3 Skrevet 12. november 2009 #7 Skrevet 12. november 2009 Jeg har denne vogna til mine, en på 3 måneder og ei på 20 måneder. Bruker softbag til minsten enda, men siden den bare er 70 cm lang vokser han snart ut av den (orginal p&t-softbag) Er litt usikker på hva jeg skal gjøre når han vokser ut av den, må vel legge han i en pose eller noe. Er jo altfor liten til å sitte enda. Jeg er altså sånn passe fornøyd kan du si. Positivt: - deilig å ikke ha sånn bred vogn når eldste er i bhg og jeg triller rundt på bare minstemann. - man kommer seg fram over alt - lett å løfte ut og inn av bilen Negativt: - Savner en stor hardbag til minstemann. - Synes trillekomforten er mye dårligere enn på de andre vognene vi hadde til førstemann (oth og bugaboo) - Vogna blir veldig åpen når den skal soves i. Eldste hadde den i barnehagen ei stund, og ho hadde problemer med å roe seg når ho såg rett ut i luft. Måtte henge et teppe foran. Hadde jeg kunnet velge om igjen er jeg usikker på hva jeg ville valgt. Drømmer litt om oth sin søskenvogn, men innser at det er litt for dumt å bytte vogn når den vi har egentlig funker helt fint... Lykke til med valget!
Gjest Skrevet 12. november 2009 #8 Skrevet 12. november 2009 Vi har denne vognen og den er fantastisk. Har en på litt over 2 år og en på 5 mnd. Sitte plassen for den elste er god og stor, opp til 5 år tror jeg de sier. Nr to sov veldig godt i baggen når h*n var mindre og nå sover god i setet (har vært i seten i 2 mnd nå). Jeg hadde ikke brukt den som barnehage sove vogn, men jeg har bare brukt vogner så barna kunne sove når vi er ute og triller og det funker bra. Vognen er tung (den har jo 2 barn i!!) men man blir fort vant til det, kommer jo inn i alle butikker og busser uten problem!! Kan brukes som enkelt vogn, det er ingen problem og fly med den. Litt lite plass til shopping, men vi kjøpte sånne pannier bags og det hjelper med lange turer ut. Jeg ville personlig ikke ha en stor vogn hvor barna sitter side ved side i en by, synes det er veldig tungvint. Spørs hvordan det komme og trille i snø, men det var jo ikke enkelt med single vogn eller!!! Det blir vanskelig med to og vogner, men for meg var det mest viktig at jeg kunne lett komme meg rundt i byen og inn i butikker og på busser, og barna er helt fornøyd med den. Det andre er jo at den store barnen kommer og ville gå selv mere og mere, og da er en smalere vogn super praktisk (synes jeg). Man har sitte sove plass når det trengs uten og måtte sleppe på en stor tvilling vogn.
Gjest Skrevet 12. november 2009 #9 Skrevet 12. november 2009 Må bare si at etter 3 mnd, er setet helt fint til baby. Vi har lagt den ned litt og bruker sove pose, og til og begynne med brukte vi hode støttet fra maxi cosi bil seten til baby. Funket bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå