solei Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Å rote med blomstene. Rive ut av skuffer. Rote i skapene. Herpe gulvet med kakespade....??? Synes han begynner å bli litt stor for slikt. At jeg må være streng og markere det litt. Han vet jo utmerket godt at han ikke skal gjøre det. Hva gjør du når din pøbler seg..
Bunnies by night Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Rote med blomster - nei Rive ut av skuffer - ja rote i skap - nei herpe gulvet med kakespade - nei, men her i huset bruker han togene i stedet for kakespade... Han får ikke lov til dette lenger - da jeg også synes han er blitt for stor. Han får lov til å rote i nederste kjøkkenskuff der det er sleiver o.l. Men når det kommer til alt det andre så blir jeg streng og sier nei. Prøver han en gang til fjerner jeg han fra stedet. I starten reagerte han med gråt og sinne. Men nå aksepterer han at et nei er et nei. Men fjernkontroller prøver han seg på fremdeles;) Han har sluttet å rote i skap og plukke på ting osv. Sønnen vår er snart 20mnd.
3småtroll♥ Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Blomstene holder han seg unna, men alt annet han kan få tak i... ja! Selvfølgelig sier jeg nei når han kaster ting veggimellom! Det er jo slik de lærer;) Lillemann her har nå kommet til den delen at han skal teste grense og har masse egne meninger;) Moro det, men han må jo lære ta det er vi som bestemmer og at et nei er nei...
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Min er 26 mnd, men har aldri gjort det da.... Hadde en liten periode hvor han rev ut av skuffene, men det gikk fort over.
solei Skrevet 11. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2009 Vi har sagt Nei lenge og han var flink en stund. Akkurat som om han gjør det på trass nå. Idag satt jeg han i grindsengen og forklarte han hvorfor. Blikket sa at han tydelig vis forsto hvorfor. Så måtte han sette tingene på plass..det gjorde han av seg selv.
solei Skrevet 11. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2009 Tror han gjør det litt for oppmerksomheten sin skyld. Når han skal leke alene...noe han av og til må, da pøbler han mest. For da vet han at jeg kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå