Venter på lilletulla Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Føler både først eog 2 trimester har vært superlange! Håper på et kort 3.trimester før vi får møte gutten vår! Etter lang prøvetid og 2 aborter på veien, har ikke dette svangerskapet vært fri for bekymringer! Men nå skal jeg kose meg med den sprellende gutten i magen min! Lykke til alle jenter, vi sees på 3.tri!!!
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Lykke til videre, nå er det ikke lenge igjen før dere får se gutten deres nei... Kos dere på 3 tri. Jeg kommer etter om 2 laaaange uker ca....
Cupcake! Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Lykke til videre Blir litt skremt når det står februar i nicket ditt! Det betyr at det ikke er altfor lenge til jeg hopper videre også..syns denne graviditeten har gått veldig fort..
b77h Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Jeg flytter også til 3 trimester i disse dager! Jeg syns 2.trimester har gått utrolig fort. Travelt m oppussing og jobb - og plutselig var det november :-) Er også lettet over å være så langt, og kjenne bebisen sparke godt hver dag. Har vært gjennom mye prøving, ivf og abort. Men denne gangen SKAL det gå bra :-) Lykke til videre til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå