Gå til innhold

spontanabort????? kan noen se hit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg lurer på om jeg har hatt en SA. Jeg hadde blødning på fredag og lørdag, ikke noe smerter, bare litt svake mens smerter liksom...

ikke noe blødning etter dette..... men det var som en vanlig mens..........

jeg var da i uke 5, og er begynt på uke 6 i dag (visst det er noe igjen inni der)

jeg tok en test fredagen, den var av et annet merke, da vi var i utlandet, og denne ble svak positiv. tok så en cb+ lørdagen, denne ble også svak positiv, og så tok jeg en cb+ søndagen, denne ble litt sterkere enn den på lørdagen, så jeg antok at jeg kanskje hadde hatt tvillinger, men at den ene hadde endt i en SA????

så tok jeg en QR i går på dagen, denne ble positiv, ikke skikkelig sterk men godt synlig hvertfall, så tok jeg den siste QR i morges, denne ble negativ????

urinen var riktig nok veldig lys da ( drakk nesten 1 liter melk før sengetid)

men er det noen som har opplevd noe sånnt og likevel vært gravid???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanskelig og si, men det vell slik at hcg sitter litt i kroppen etter at man evt har mistet. Jeg ville tatt en test igjen om noen dager.

Skrevet

jeg skal heldigvis til legen kl 1110 i dag, så håper eg får svar da :)

Skrevet

Masse lykke til! Håper du fortsatt er gravid og at alt er bra :-)

Skrevet

Håper at alt står bra til med deg og at du fortsatt er gravid.

HCG-hormonet kan sitte i kroppen noen dager etter aborten.

Vil bare nevne at man trenger ikke å ha mistet selv om man har blødd.

Skrevet

da har jeg vært hos legen:)

kan ikke si jeg ble noe klokere av denn grunn:p eneste hun gjorde var å ta blodprøver, så skal jeg ta nye på fredagen, for å sjekke hcg stigningen.

jeg fikk heldigvis henvisning til Innvendig ul, men når jeg kom bort til gyn i sted å ga henvisningen til hun i skranken, så leste hun det å sa:

du har jo hatt en blødning i helgen, så det er nok over for deg.............

e det mulig???? holdt på å begynne å grine der jeg stod :( makan til ufølsom person.............

men eg fikk no time kl 12 i morgen. Men eg regner ikke akkurat med å se noe på ul likevel :( tok en qr i sted (3timer siden toalettbesøk) og denne var nå så svak positiv at jeg kunne nesten ikke se den :(

Skrevet

Du må ikke gi opp håpet for det :-) Blir utrolig spennende da, håper det ender godt for deg :-)

Skrevet

Dama til broderen hadde også blødning tidlig i svangerskapet, og da var det også en som slengte fra seg slik dum kommentar.. Greit du skal ikke gi forhåpninger, men du skal heller ikke komme med slike kommentarer som får deg på gråten og tar fra deg håpet! Årrrh! Idioter.. Uansett, det gikk bra med henne og den lille. Da jeg hadde SA hadde jeg voldsomme smerter som varte i ca et døgn. Jeg var aldri i tvil om at jeg mistet. Men i ditt tilfelle hadde jeg ikke vært like sikker nei, det kan så absolutt gå bra :) Lykke til!

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til! Håper du fremdeles er gravid :) *go'klem!*

Skrevet

tusen takk for alle svar :) skal til ul kl 12 i dag, så blir spennende å se om det fortsatt er noe der eller ikke........ og er det noe der, så skal eg like å se trynet på hun i skranken etterpå :P hehehe

Skrevet

glemte helt å oppdatere her :P hehe

var på innvendig ul i går.... han fant ikke noe liv der :(

tok en del blodprøver, og fikk egentlig ikke noe svar på noe.....

så får bare vente på svaret i posten,,,,, men da var altså den blødningen en spontanabort..... uten smerter og noe voldsom blødning..... så det kan altså være så forskjellig fra person til person.....

har fremdeles mens smerter og murringer i magen, så lurer på hva det kan være siden det ikke er noe liv inne der :P

Skrevet

Uff, så trist, da :( Må si hun i skranken var lite fintfölende! Er det mulig å si noe sånt!?

Ta vare på deg selv. Masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...