Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Jeg er nå midt oppe i et samlivsbrudd. Jeg har snakket med nav om overgangsstønad, og fikk beskjed om at jeg ikke fikk noe selv om jeg bare jobber i en deltidsstilling. Nå skal jeg over på attføring om kort tid. Har jeg da krav på overgangsstønad. Takknemlig for svar
Agehya Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Du har fått feil informasjon fra Nav. Du har rett på redusert overgangstønad om du jobber. Dvs. at den blir redusert med 40 øre for hver krone du tener over 2500 i mnd. Du har også rett på overgangsstønad mens du går på attføring. Men søk med en gang, for det er lang behandlingstid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå