Gå til innhold

Gravid igjen etter 19 mnd med prøving!!!!!!!!!!!!!!!!!! JIPPI!!! :):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så glad og redd og lykkelig:) Tok en test for 3 dager siden, men den var negativ. Følte meg så gravid likevel. Hatt endel symptomer. Testa positivt dagen etterpå. I går natt klarte jeg ikke å dy meg, så tok den nye digitale til clear blue hvor det står hvor mange uker man er på vei. Kom opp "gravid" og 1-2 uker. 1-2 uker etter eggløsning. Så jeg er 3-4 uker på vei, men det visste jeg jooo :) Er bare 3+4 i dag. Kryss fingrene for meg alle sammen.

Hvis alt går bra vil vi få et julibarn:):) Ha en super dag alle sammen!!!

GLEDESHYYYYYYYYL!!!!!

Sender dere masse babystøv :) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Videoannonse
Annonse
Skrevet

♥lig tillykke :) Så utrolig godt for dere!!! Å velkommen til juliklubben :) Det er en deilig, skummel, skremmende og fantasktisk følelse å være gravid!!! Jeg er straks 6 fullgåtte uker, å syns tiden går veldig sent, men likevel fort frem mot 12 uker!

Nyt følelsen av lykke - så får vi prøve å skyve bort de skumle følelsene!!!

Skrevet

for en koselig tråd! Gratulerer så mye!! :)

Skrevet

Tusen takk:) La inn en tråd her om dagen også, og skulle legge den samme tråden inn på "bli gravid", men så klarte jeg å legge den inn her istedet. Så nå er det 2 like tråder her inne..hihi:)

Tok en test i dag også, og den var myyyye sterkere enn den for 2 dager siden. Dette går veien :):) Kose dere masse og gratulerer til dere også :)

Skrevet

Hei heiiiiiii M !!!!!!!!! Jeg fant deg jeg =) Hurra for oss.

Første gangen jeg er her inne nå. Terminen min er beregnet til 18 juli. Var din 26.7?

Huff, symptomeme mine er svakere nå de :( Måtte ta en test til i sta, og på under ett minutt var det to sterke streker, sterkere enn forrige gang, så håper det er positivt. Jeg tenker sikkert bare ikke over symptomene når jeg jobber om dagen. Jeg er vanvittig trøtt da! Kunne sovet 20 t i døgnet tror jeg.

Jeg er så glad på våre vegne =) =) =) JIPPIIII!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...