kitty08 Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Det er jo ikke feber, men man skal vel egentlig være overforsiktig i disse tider? hva ville dere gjort? Formen er helt fin.
Mockanin Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Se ann hvordan ungen er ellers. Ser ungen småpjusk ut så kan det jo være greit å ha den hjemme.
Bubba75 Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Våre unger har normal temperatur på rundt 36,5 og da ville jeg regna det som feber hos oss hvertfall...
Lille my ;) Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Ja, jeg hadde holdt barnet hjemmet om det hadde hatt 37,7 på morgenen. Som regel stiger tempraturen utover dagen, det er iallefall min erfaring.. Om formen er fin, så er det jo litt mer fart og styr i b.hagen enn hjemme.. Hvorfor målte du temp?
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Jeg har lest et sted ifm pandemien at 37,5 og over ved morgentemp kan regnes som feber. 38 og over om kvelden. Jeg ville holdt henne hjemme en dag og sett an feberen. Vi sendte gutten i bhg litt tidlig en gang etter feber, og det gjør jeg ikke igjen!
Espoir Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Ja, da hadde jeg holdt barnet hjemme. Hvis mine barn har 27,7 om morgenen, stiger den garantert til feber over 38 grader utover dagen. Man har jo vanligvis lavest kroppstemperatur om morgenen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå