M-Tos Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 før riene starter? Noen med erfaringer? Her har vannet sildret ut over natta, men ingenting mer skjer.
sjøsamen Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 jeg sitter med vannavgang her... hadde ingen rier u forkant. vannet gikk 01.42, første rie fikk jeg 03.16. og nå kommer de med 8 min mellomrom. auuu.... er så spent og litt redd...
Mina06+Mats09 Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 ÅÅ så heldige dere er.. jeg vil åååå
Mina06+Mats09 Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Vannet vannet gå din vei, baby baby kom til meg )
Granny Weatherwax Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Hos meg gikk vannet om morgenen (men jeg forsto ikke at det var det det var, for det bare sildret litt. Trodde det var slimproppen) og riene begynte såvidt i 6-tida om kvelden. Nå er jeg av typen som ikke har sterke rier i det hele tatt, så jeg hadde rier hele natta men sov meg godt gjennom det, kom opp på sykehuset dagen etterpå (de skulle sjekke om det var vannavgang eller slimpropp/urin), hadde omtrent 1 cm åpning, og ble satt i gang. Jenta kom 8 timer senere :-) Husk at du ikke skal gå mer enn 24 timer før du evt blir satt i gang etter vannavgang pga infeksjonsfare. Lykke til! Det er nok ikke langt unna!
mednr5imagen Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 ca 4-4,5 time etter vannavgang ble eldstemann født.. Da hadde jeg hatt noen til og fra rier dagen i forveien, og litt på natten. Når vannet gikk begynte det for alvor...Så lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå