Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Jeg er to barnsmor,og føler jeg kler meg kjedelig!!!!!!! Er 25 år. Sp kom gjerne med tips
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Burka. Da blir du garantert lagt merke til.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Det er jo litt vanskelig å si HVORDAN , mye kommer jo ann på fasong o.l. Men mange henger seg vel litt opp i den derre jeans og en genser stilen føler jeg...kan jo supplere med en tunika , tights , fine støvletter o.l . selv føler jeg meg i alle fall mye freshere når jeg går i det Skjerf og tilbehør er jo også med på å vekke liv i et hverdagsantrekk Gå inn på forskjellige sider HM o.l eller kjøp deg noen magasiner hvor du kan finne litt inspirasjon...Lettere enn å løpe rundt i en butikk uten mål og mening
Gjest losen Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Varmt og godt, nå når det går mot kaldere tider :-) Er jo slitsomt å bli syk når en har små barn
V.A.B Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Jeg bruker kule topper, støvletter, trange jeans, kule jakker osv! Elsker kule klær:) Styrer unna tunikaer som regel, har ikke heeelt fasong til det, men noen kler jeg godt med belte i livet! Bruker også sminke og styler håret før jeg går ut. Gidder ikke se ut som jeg er 40 selv om jeg har fått unge:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå