Flode Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 ...skal den av, eller skal den sitte på? En evig diskusjon blant damene her. Jeg (og flere) mente den selvsagt skulle av pga brannfare (pluss at den ikke ser pen ut), men noen mener at den skal sitte på fordi man da ikke får sånn hard, ujevn kant når lyset brennes, og at man heller skal klippe ned plasten etterhvert. De sier den i hvert fall ikke vil ta fyr... Sikkert ikke enighet her inne heller - eller...? )
thea - M har gull i gulping Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 jeg ville tatt den av.. synes det er fint med stearinlys med litt ujevne kanter. Eller så skjærer jeg de av og hiver restene i peisen:)
* 5 om dagen * Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 her skjærer jeg av etterhvert som jeg brenner...
Flode Skrevet 10. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2009 Uansett en smakssak, jeg skjønner jo det. Men jeg tenker at hvis det var meningen at den skulle være på, så hadde den vel blitt satt på litt penere? Ofte skjevt i overgangen slik at det ene hjørnet står litt opp, pluss at det er veldig stygt og synlig der plasten overlapper... Men men - luksusproblemer! ))
✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 tar den selvsagt av.. men har flere venninner som lar plasten sitte på.. det ser litt harry ut ja..
Guttemamman:-) Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 skjønner ikke hva dere mener en gang jeg....aldri vært noe plast utenpå mine kubbelys...
flypapir Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 Jeg har hørt at den skal være på faktisk. Reagerte nemlig på at min svigerinne hadde det på da vi var på besøk av henne, men hun hadde fått beskjed fra damen i butikken om at den skulle være på... ....men nå vet ikke jeg hvor mye man kan stole på denne butikkdamen da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå