Gå til innhold

Vannkopper som voksen!!! er det så ille som de sier.......??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! en lang lang stund siden jeg har vært her inne... men nå trenger jeg litt råd eller åfå høre andres erfaring med vannkopper.... dattern min på 4 har vannkopper nå, så da får vel sønnen min på 1 det snart også.... så har det seg slik at dette har heller ikke jeg hatt.... Og nå er det jo for sent å få tatt en vaksine..... (Noe jeg faktisk ikke visste fantes før for litt siden) alle sier hvor forferdelig dårlig man blir av det når man er voksen .... hører den ene skrekk historien verre en den andre!! jeg får jo nesten ikke sove om natten av dette, hvis jeg blir så dårlig som de sier hvordan skal jeg klare å ta meg av barna liksom..... dattern min er jo i tipp topp form igjen har bare hatt feber i 2 dager nå bare klør det litt =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gubben min ble veldig dårlig, han lå rett ut og orket ikke å sitte oppe.

Han fikk feber og orket ikke å spise mat og han måtte jo sykmelde seg fra jobben så han ble jo mye dårligere enn ungene som bare var litt slappe og ikke hadde matlyst. Men veldig ille var det jo ikke, man blir jo like dårlig om man får kraftig infulensa og forkjølelse f.eks så ikke bekymre deg for det.

Skrevet

OK... ei jeg har snakka med,fikk det like etter at døtrene hennes hadde det og det hun sa var at hun lå som i koma i en uke, hun kunne ikke huske noenting fra den uka annet enn at hun bare sov og døste og hadde veldig høy feber.... så hun sa bare stålsett deg...Hvis man blir så ille må vel nesten gubben sykmelde seg også for å ta seg av barna tenker jeg....

Skrevet

Ta det med ro, er ikke sikkert du blir syk selv om andre du kjenner har blitt dårlige! Og du har en mann som kan ta seg av dere, det er en stor ressurs. Noen voksne blir dårlige, andre blir bare slått ut en periode. Det er viktig å ta seg den tiden man trenger på å bli frisk og ikke forsøke å framskynde bedring, det virker mot sin hensikt.

Krysser fingre for at du ikke blir syk og at ungene blir raskt friske!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...