Gå til innhold

Hjelp meg fort!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen ganger ligget lenge i senga uten å sovne. Min mann foreslo piller som skal hjelpe på innsovning. Han hadde en pakke med Imovane liggende 7,5 mg.

Jeg er svært skeptisk til slike piller, men lot meg til slutt overtale og tenkte "shit la gå". Det kan vel ikke være så farlig.

Nå ser jeg at jeg har tatt dobbel dose. Man skulle visst dele pillene i to, men jeg tok en hel en!

Nå fikk jeg litt panikk. Noen med erfaringer??? Blir jeg oppegående nok i natt til å ta meg av min lille på 6 mnd??? HJELP MEG!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, du kommer nok til å få hangover av de. Håper din mann er der også...

Skrevet

Ikke farlig:) Jeg tar en hel de gangene jeg trenger. Og det er sjelden.

Det er ikke sovetablett, men innsovningstablett som er mye lettere. Du bør legge deg innen en halv time etter du har tatt den, for ellers kan du gå glipp av virkningen:)

Sov godt:)

Skrevet

Hva mener du? Sånn dagen derpå følelse???

Jeg har aldri tidligere prøvd slik medisin, så dette var jo en god begynnelse... *selvironi*

Skrevet

Du skal i hvert fall ikke amme når du har tatt dem (men det gjør du kansje ikke lengre da). Angående dose bør du kanskje dobbeltsjekke med legevakta? Men ettersom du uansett ikke kan amme synes jeg den smarte mannen din like godt kan ta seg av ungen og la deg nyte en hel natts søvn jeg da :)

Skrevet

Jeg fikk imovane en periode, måtte slutte på de for jeg ble så himla trett dagen etter..

Skrevet

Tusen takk!!! :-)

Nå ble jeg mye roligere. Skal legge meg nå.

Skrevet

Det beste er nok hvis mannen din tar den lille i natt.

Men for all del! Ikke bruk slike piller for å få sove. Jeg gjorde det og tro meg, man blir avhengig av det lettere enn man tror. Ikke gjør det igjen, for din egen del. To piller gjør at du føler deg nesten som full og svimmel. Men går ikke Imovane over i morsmelken?

Skrevet

Ja, og det er ikke bra for barnet! Så HI, hvis du leser dette, ikke gi barnet morsmelk i natt!

Hvis du sliter med søvn kom deg heller til legen og få skikkelig hjelp.

Skrevet

Det er ikke farlig å ta for mye Imovane.

Skrevet

HI her. Jeg ammer ikke lenger :)

Nå har jeg sovet godt i natt! Den eneste bivirkningen jeg har merket er en utrolig vond smak i munnen i morges når jeg våknet. Og smaket gikk/går ikke bort ved å drikke/spise. Faktisk blir den mye verre når jeg drikker vann. Det er liksom ikke som dårlig ånde, men som om smakens årsak ligger i hjernen. *he he*

I går kveld da jeg gikk og la meg var jeg litt fnisete og svimmel. Følte meg nesten litt brisen eller overtrøtt, og syntes alt bare var komisk.

Uansett, tusen takk for alle svarene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...