Symbio Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 (samme som er inne på 2:tri) Det har sikkert vært spurt om før, men kan noen anbefale meg steder hvor de er flinke på dette i Oslo? Har veldig lyst til å gjøre det, men da jeg er nordfra vet jeg ikke noe hvem som er bra (evnt billig..) Kan gjerne være lett å finne fram, men trenger ikke akkorat å være sentralt. Bare de er flinke:) Må en bestille time i god tid f.eks? Jeg må jo ta fly, så dette må jo planlegges litt..
Belladonna med to gutter Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Jeg ble veldig fornøyd på Balderklinikken! Bare google det så finner du all info:)
sjøsamen Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 jeg var på oslo city legesenter. Koster 1200kr om jeg ikke husker feil. Men der er de dyktige. Han er landets beste innen fosterdiagnostikk har jeg hørt. Ble super bra bilder og han sjekket alt. Sjekk på hjemmesida deres
sjøsamen Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 og forresten, jeg fikk time samme dag som jeg ringte
Enitsirk79 Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 www.ultralydklinikken.no tar 900 kr. Men da er det en sonograf som gjør det, ikke lege. Siden du uansett skal reise langt: Sjekk ut gynekolog Bjørn Heggelund på Åråsen stadion. Har lest mye positivt om han her på nettet. Er visst billig og...
førjulsbakst Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Vi var også på Oslo city. Veldig grundig undersøkelse, men så ikke ansiktet første gangen, så fikk ny time, gratis selvfølgelig, en uke etterpå.
Symbio Skrevet 11. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. november 2009 Tusen takk for gode tips! Skal få sjekket disse opp, å kanskje få en time i januar:)
Guttemamma x 3 Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 Vi var på www.familie-klinikken.no på Majorstua. Det var en veldig hyggelig jordmor som utførte ultralyden. Kostet 1200 kr og da tok hun seg god tid, brukte en time. Babyen var ikke helt samarbeidsvillig i begynnelsen, men da han snudde seg ble det fine bilder/video. Det var ca. en ukes bestillingstid der.
lillebie på`n igjen Skrevet 11. november 2009 #9 Skrevet 11. november 2009 anbefaler ikke ultralydklinikken på lysaker altså... dårlige bilder - i forhold til alle jeg kjenner som har vært andre steder.... og vi var der 2 ganger for 1. gangen lå gutten med hodet for langt ned i bekkenet til at vi fikk se ansiktet...og han sonografen var mer opptatt av å fortelle grove vitser og snakke om alt annet enn babyen ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå